Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Marije__ schreef:Hahaha is het OV zo moeilijk dan?
Ik moet donderdag even een labjas halen en dan vrijdag eindelijk intro haha!
Menino schreef:pfffff.... ik word nu ook wel zenuwachtig. Strak begint mijn studie morgen gewoon al en weet ik het gewoon niet, want het is duidelijk dat ze me gewoon 'vergeten' zijn. Hoop ook dat mijn inschrijving gewoon goed is gegaan, was allemaal nog niet zo simpel om te regelen vanuit Australië, dus hoop niet dat ik iets over het hoofd heb gezien waardoor het nu misgaat........
Cchanny schreef:Peelie schreef:waarom moeten dingen met de DUO altijd zo dramatisch verlopen bij mij.
Ik heb vandaag mijn boeken besteld!
Er komt bij mij nog is 1.000 euro aan boeken bij.
Daar heb ik het geld niet voor. Om naast de 2000 euro collegegeld ook ngo is boekengeld betalen.
suus_pepper schreef:Cchanny schreef:Er komt bij mij nog is 1.000 euro aan boeken bij.
Daar heb ik het geld niet voor. Om naast de 2000 euro collegegeld ook ngo is boekengeld betalen.
En nog excursie geld (260 euro), tenminste voor mij dan.
_Summerly_ schreef:Heb je ook Engelstalige boeken nodig, Cchanny? Want in dat geval kan ik je aanraden om even op Amazon te kijken of je ze daar goedkoper kunt krijgen. Ook op Bol.com kijken voor tweedehands boeken kan nog wel eens helpen.Het zijn niet echt leuke bedragen die je vaak moet betalen voor studieboeken, de tweedejaars van GLTC bij ons zijn meer dan 1100 euro kwijt als ze alle boeken op de lijst zouden bestellen.
Wellicht dat je ook gebruik mag maken van de UB van de UvA en/of de VU, dan kun je ook altijd kopieën maken van boeken die heel duur zijn.