Het is niet heel groot nee, maar makkelijk met 2e in te leven. Je zit er toch niet zo heel veel. Heb nu 2x een half jaar met iemand op de kamer gezeten en gaat makkelijk.....
Joa ik deel gewoon mijn kamer, zie wel of ik het volhoud haha
liedjuh2
Geplaatst: 04-07-12 22:22
Ik heb tot nu toe iedere keer mijn kamergenoot weggejaagd Hihi grapje, mijn kamergenoot het 1e jaar ging met haar vriend op de kamer. Werd een beetje heel erg gestoord dat ik hem om 10 uur weg moest sturen omdat ik nachtrust wilde en dat ik dan rond een uur of 12 ofzo wakker werd van hun terwel zij allemaal dingen aan het doen waren die ik helemaal niet wilde weten..... Dus toen ben ik naar de flatbeheerder gegaan nadat ik het er niet mee eens kon worden met mijn kamergenoot en toen hebben ze uiteindelijk maar besloten met zijn 2e op een kamer te gaan. Gaf mij heel veel rust. Dit jaar is mijn kamergenoot van haar paard gevallen en der enkel op meerdere plekken gebroken. Dus die is naar huis gegaan en daar gebleven. Dus allebei de jaren de laatse paar weken alleen doorgebracht. Ik weet nu wel dat ik volgend jaar een eenpersoonskamer neem. Ik ben een hele lichte slapen en wordt echt van iedere beweging die mijn kamergenoot maakt.
Als je in kamer 508 komt te liggen zou ik daar proberen weg te komen Die is vervloekt. Zowel mijn kamergenootje als ik zijn er in de springles bij mans afgevallen en verkeerd op onze linkerenkel beland. Ik heb mijn enkelbanden verrekt nu bijna 6 weken geleden en mijn kamergenoot heeft haar enkel op meerdere plekken gebroken nu 4 weken terug..... Hihi nee niet echt een vervloekte kamer maar is wel opvallend dat we beide op die kamer lagen en beide onze linkerenkel blesseren....
Ja, klopt mijn ouders hebben een hotel haha nee grapje. Gezellig toch! Allemaal bij mij logeren! Goldenarrow: ik moet thuis de paarden ook verzorgen smorgens. Rijd ong een half uurtje, dus goed te doen
Je slaapt sowieso met iemand uit de klas.... Per klas een verdieping en dan de laatstejaars zijn ganghoofden en die zijn verdeelt over de verdiepingen.