annastasia schreef:blacknorton schreef:het gaat me meer om het binnenvallen (zonder voorstellen en vragen wat de meesten doen) en dat dit bedrijf hier niet echt thuis hoort. zou wat zijn als dadelijk alle uitzendsbureaus al hun vacatures hier zitten. fijn dat ze willen helpen, maar daarvoor is het forum toch niet?
Dat zou het zoeken naar een geschikte vacature toch een stuk makkelijker maken
word het zo overzichtelijk van en gelukkig bestaan er niet al tig sites:+ op een forum wil ik kletsen en zo nu en dan een leuke vacature door sturen voor het geval iemand zo iets zoekt

. Terwijl het wel in Utrecht is maar gewoon slecht bereikbaar
.

. Maar...ik functioneer nu wel iets beter, kan mezelf weer concentreren en ben weer scherp in lastige omstandigheden. Ik heb de ultime stress test vorige week gehad in Saoudie Arabie toen alles in het honderd liep met de overdracht van de paarden, mij naar een hotel sturen op een tijdelijk visum waarbij ik mijn paspoort in moest leveren en deze de volgende dag zoek bleek te zijn
, ik een verkeerde vertrektijd op mijn boardingpas had staan (5 piloten die dan op je staan te wachten
), conducteur die letterlijk voor mijn neus de treindeuren dicht deed, 1 uur wachten op station sloterdijk met gesloten wc's, en een heel irritant ventje die wel even vond dat je om 01.15 uur wel een parkeerkaart nodig had om gebruik te kunnen maken van de wc
Van mijn reintegratie begeleider moest ik het maar aannemen..tja
.
:( 
. Meteen gesolliciteerd! Dat zou zó mijn ding zijn. Een hele nieuwe functie als afdelingssecretaresse. Ruime ervaring, zowel als secretaresse als in de sector. Kon niet mailen, moest een formulier invullen. Voordat ik dan door mijn opleidingen en werkervaring heen ben
. 16 uur, vast contract....