En ja, het is ook een fijn gevoel

Ineke, tsja als ze zelf niet heeft geluisterd snap ik het ook wel.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en moet alledrie toch echt dit semester afronden wil ik volgend jaar aan mijn master mogen beginnen en geen langstudeerboete hebben (heb een jaar HBO gedaan voor ik aan de uni begon) 
Ze is zo lief en hulpvaardig, vond mijn tweede hoofdstuk super geschreven, vindt dat ik een heel leuke aanpak van mijn onderwerp heb en is erg benieuwd naar wat ik nog ga schrijven. En ze heeft zelfs al voorgesteld dat ik volgend jaar m'n masterthesis ook bij haar mag gaan schrijven
Ik schrijf nu een analyse van een DVD-serie en ze zei dat het voor mij bv. leuk zou zijn om een stage te doen bij een productiehuis en te helpen bij het opzetten/schrijven/filmen van een nieuwe serie
En ze heeft me meteen namen en contactpersonen gegeven dus ik ben even helemaal 

), en de mevrouw was helemaal in shock dat ik geen pdf ervan had gemaakt
? Dus ik nog eens uitgelegd wat op de website stond, maar blijkbaar was dat heel dom van me.... :p voor de zekerheid nog maar en een pdf versie en een .doc versie ingeleverd......
ik moet mijn scriptie geloof ik ook gewoon mailen en dan zullen zij wel een check doen op plagiaat. Ze doen maar, ik heb niks overgepend (alleen quotes met verwijzing uiteraard
). 
Nu hopen op goede feedback..
Je kunt het 

ik krijg langzaam paniek.. Heb de langstudeerboete boven m'n hoofdhangen (waar ik opzich nog mee leven kan...), maar die harde knip vind ik echt ellendig
wil graag afstuderen in anderhalf tot twee jaar! 
Je staat ervan versteld hoeveel een mens onder tijdsdruk kan presteren! GO GO GO!!! 

Ik heb zoooo'n fijn onderwerp! Heb net nog zo'n 1000 woorden en ik ga voor 4000 vandaag, morgen nog 4000 en dan zou ik klaar moeten zijn
Ik heb mijn begeleidster gevraagd hoe strikt die richtlijn is omdat ik anders bijlange niet zo grondig kan zijn als ik wil. En tot nu toe is alles heel relevant dus ik vind niet echt dat ik iets kan laten vallen... Hopelijk is die 90.000 een richtlijn en mag ik er iets over zitten. Hoop dat ze snel antwoordt
). Citaat:'Bij de faculteit der Letteren is Word het standaardtekstverwerkingsprogramma. Daarom is
het uitgangspunt bij deze aanwijzingen dat je gebruik maakt van Word 2003 (of een recentere
versie). Indien je van een ander tekstverwerkingsprogramma gebruik maakt, dien je de
aanwijzingen overeenkomstig aan te passen. Verder geldt dat de eisen zoveel mogelijk
overeenkomen met de standaardinstellingen van Word, zodat je bijna geen wijzigingen hoeft
aan te brengen in de vaste instellingen.'
Citaat:'Gebruik een doorzichtige omslag, zodat de titelpagina te zien is. De pagina’s moeten dusdanig
bijeengehouden worden dat geen bladen kunnen zoekraken. Het handigst voor kleinere
opdrachten (tot 25 pagina's) zijn de zgn. snelhechters. Neem nooit de afzonderlijke bladzijden
van je verslag op in aparte plastic insteekhoesjes. De docent moet ze er dan stuk voor stuk
uithalen en er is dan een kans dat bladen zoek raken. Voor grotere opdrachten verdient het de
voorkeur deze in te binden bij een Repro of Copyshop. '