Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ffortuna schreef:SpikkelFire schreef:Damn, 10 per dag! Kom net aan de tien per 2 weken ofzo
Dat vind ik eerlijkgezegd wel heel erg weinigIk stuurde er 3 maanden lang wel 2 per dag ofzo, en toen pas vond ik mijn baan.
Overigens Winged, wat voor werk wil je dan precies doen? Want bij De Pers werken als journalist is best wel wat anders dan als communicatieadviseur of -medewerker werken. En heb je geen talenknobbel? Dan kun je evt. ook nog werken als vertaler?
Winged schreef:Ik heb ook een tijd gehad dat ik bijna 10 brieven per week verstuurde, maar uiteindelijk waren het niet allemaal passende functies en kreeg ik er ook alleen maar afwijzingen op. Solliciteer dan liever gericht op functies waar ik waarschijnlijk wel een kans maak.
PercyLeen schreef:Wat zoek je Ashley? Misschien dat onze vestiging in Doetinchem iets voor je kan betekenen
PercyLeen schreef:Ik zit natuurlijk aan de andere kant van het bureau (intercedent) maar voor ons is het ook verschrikkelijk dat de uitkeringsinstanties er zoveel druk achter zetten, mensen komen bij ons bijna bedelen om een visitekaartje zodat ze maar kunnen aantonen dat ze gesolliciteerd hebben..
Citaat:Het heeft langer geduurd dan wij hadden verwacht om een definitieve keuze te kunnen maken. Helaas is de keus niet op u gevallen.
Ik dank u hartelijk voor uw reactie en wens u veel succes bij verdere sollicitaties.
Winged schreef:PercyLeen schreef:Ik zit natuurlijk aan de andere kant van het bureau (intercedent) maar voor ons is het ook verschrikkelijk dat de uitkeringsinstanties er zoveel druk achter zetten, mensen komen bij ons bijna bedelen om een visitekaartje zodat ze maar kunnen aantonen dat ze gesolliciteerd hebben..
Welke vooropleiding heb jij hiervoor gehad? Heb namelijk ook een paar keer voor intercedent gesolliciteerd maar kom daar niet door, even benieuwd waar dat aan ligt.
Mri schreef:dan krijg je toch de neiging om terug te mailen dat je van een notaris kantoor had verwacht dat ze beter konden lezen, dat je je had terug getrokken uit de sollicitatie procedure en dus al geen interesse meer had om bij dit kantoor te komen werken.
Winged schreef:PercyLeen schreef:Ik zit natuurlijk aan de andere kant van het bureau (intercedent) maar voor ons is het ook verschrikkelijk dat de uitkeringsinstanties er zoveel druk achter zetten, mensen komen bij ons bijna bedelen om een visitekaartje zodat ze maar kunnen aantonen dat ze gesolliciteerd hebben..
Welke vooropleiding heb jij hiervoor gehad? Heb namelijk ook een paar keer voor intercedent gesolliciteerd maar kom daar niet door, even benieuwd waar dat aan ligt.