Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cissy schreef:LHO, ik begin nav jouw opmerkingen hier in dit topic toch wel veel interesse te krijgen in een workshop van jou, kennelijk moet ik nog veel leren over sites en wat ik hier allemaal hoor wist ik dus allemaal niet....
Hoeveel mensen heb je nodig voor een dergelijke workshop. Is het dan misschien ook handig dat we allemaal onze site 'meenemen' zodat we hands-on dingen kunnen aanpassen/verbeteren?
Neem aan dat de meesten wel een laptop hebben (of van elkaar kunnen lenen) en anders kan het misschien online worden aangepast dus hebben we wel wifi oid nodig?
11AFotograaf schreef:Heb zeker wel interesse, maar denk dat een algemene 'hoe verbeter ik mijn website' workshop niet heel interessant is. Ik zou liever zien dat de workshhop bijv. Alleen over seo of google adwords gaat...
11AFotograaf schreef:Heb zeker wel interesse, maar denk dat een algemene 'hoe verbeter ik mijn website' workshop niet heel interessant is. Ik zou liever zien dat de workshhop bijv. Alleen over seo of google adwords gaat...
KBTP schreef:Goedenmiddag mede bokkers!
Ik ben momenteel bezig met het schrijven van een ondernemersplan voor school.
Ik heb gekozen voor een groothandel in voer voor klein en grootvee en ruimtes die te huur staan voor cursussen, workshops of andere gelegenheden.
Nou vind ik 't erg moeilijk om bij 't financiële gedeelte een opmaak te maken, ik heb géén idee waar ik deze cijfers vandaan moet halen?
Nou vroeg ik me af of jullie misschien handige tips hebben voor mij? Of zelfs mensen met voorbeelden die dit bereid zijn te mailen?Ik heb momenteel een schoonheidssalon als voorbeeld, jammer genoeg heb ik hier vrij weinig aan omdat het een compleet andere sector betreft.
Alvast bedankt!![]()
cissy schreef:11AFotograaf schreef:Heb zeker wel interesse, maar denk dat een algemene 'hoe verbeter ik mijn website' workshop niet heel interessant is. Ik zou liever zien dat de workshhop bijv. Alleen over seo of google adwords gaat...
Ook leuk maar voor beginners niet echt handig als je nog niet eens weet hoe alles werkt etc, of denk ik nu te simpel en is het wel te doen zoals jij aangeeft?
Ik heb gekozen voor een groothandel in voer voor klein en grootvee en ruimtes die te huur staan voor cursussen, workshops of andere gelegenheden.
Nou vind ik 't erg moeilijk om bij 't financiële gedeelte een opmaak te maken, ik heb géén idee waar ik deze cijfers vandaan moet halen?
Nou vroeg ik me af of jullie misschien handige tips hebben voor mij? Of zelfs mensen met voorbeelden die dit bereid zijn te mailen?Ik heb momenteel een schoonheidssalon als voorbeeld, jammer genoeg heb ik hier vrij weinig aan omdat het een compleet andere sector betreft.
Alvast bedankt!![]()
Quarterh0rse schreef:Hilda79 schreef:Dat is een goeie top Paan.
Twitter: inportret
Facebook: hildakoopmans
De rest is allemaal gekoppeld en doe ik niets mee.
Heb je pagina even geliked!
Wij zitten op https://www.facebook.com/pages/Motorcur ... 7909209550
En op https://twitter.com/#!/motorcursussen
Susanne_ schreef:KBTP schreef:Goedenmiddag mede bokkers!
Alvast bedankt!![]()
Heb je al een format? Aan de hand waarvan schrijf je je OP? Ik heb wel een aantal handige formats anders, die ik je wel kan toesturen.
Wat betreft de cijfers die erin staan: Dat is veel zoeken op internet en offertes opvragen en daarnaast een stukje natte vingerwerk... Kosten voor een pand bijvoorbeeld: huur je het pand? Zoek dan naar het pand dat je zou willen en de huurprijs ervan.
Wellicht heb jij wat aan het KWIN handboek, aangezien je in de agrarische kant zit...
Alvast bedankt!![]()
Susanne_ schreef:LHO, ik was 'vroeger' ook een beetje een computernerd, maar op het moment ben ik er een beetje 'uit', weet jij een goede gratis malwarescan voor mijn laptop? Moet nodig weer eens gebeuren...
En nog een vraagje, blijkbaar heb ik ergens in mijn word (2007) in instellingen lopen kloten en nu doet hij alles wat ik wil kopiëren, zonder opmaak... Hééél irritant, nu ik voor mijn scriptie soms tabellen moet kopiëren van het ene document naar het andere... Iemand enig idee waar het zit? (Soms is het wel fijn natuurlijk, als ik even een citaat van internet moet halen, maar goed dan druk ik dan liever op het knopje opmaak wissen dan dat ik nu iedere keer mijn tabellen opnieuw moet maken)