Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maessie schreef:Wel dubbele dilemma's hier hoor ik wel, aan de ene kant werk maar minder uren is wel werk! (maar goed dat is een keuze, uiteindelijk geen ww meer is ook een lager inkomen natuurlijk)
Ik heb gister mijn eerste proefdag gehad, ging goed, vond het wel loeizwaar! Zoveel nieuwe indrukken op te doen, en de hele dag op de been. Das wel flink wennen hoor! Vanmiddag weer heen, en dan maar eens horen wat ze er van vonden.
Ik wilde trouwens ook weer een opleiding gaan volgen, maar daar kon ik via het uwv niks voor gedaan krijgen helaasWegens bezuinigingen word daar geen budget meer aan uitgegeven. Maar om een opleiding te kunnen betalen zal ik aan het werk moeten, hoezo dubbel.
JoT schreef:Balen annastasia, klinkt mij juist als vaardigheden die je juist wel kan leren. Een beetje telefoontraining kan wonderen verrichten. Zelfs ik zou dat best leerzaam vinden en ik kan mijn bekkie toch aardig roeren aan de telefoon. En de juiste kennis kun je met wat studie ook vergaren. Bovendien werken heel veel telefooncentrales tegenwoordig met van die mooie computerprogramma's waar je heel veel op kan zoeken. Jammer!