Pf ik heb echt vet vies gekookt Toscaanse schijfjes die kruimelig van binnen zijn, en ik heb van brocoli een soort moes gemaakt met banaan. maar het is echt heel vies
Phylos
Geplaatst: 26-09-11 19:34
haha. Ik zit echt heeeerlijk te eten. Wrap gevuld met italiaanse groentes en kipfilet, met een chilisausje. In de oven even wat kaas erover laten smelten. Daarbij een simpele salade van ijsbergsla, komkommer en tomaat
wwr
Geplaatst: 26-09-11 19:36
Ik heb vandaag eerst aardappeltjes gegeten, heel weinig want ik zou daarna gaan sporten. Maar dat ging blijkbaar niet door, dus kreeg ik een stukje pizza van mijn huisgenoot om te proeven en daarna heb ik nog heerlijke macaroni gegeten
Ahh ik moet nog meer dan 75 pagina's organisatieontwerp lezen, dus ik denk dat ik mijn laptop maar eens uit moet zetten =(
ZZZZZ
Geplaatst: 26-09-11 19:40
arans schreef:
Pf ik heb echt vet vies gekookt Toscaanse schijfjes die kruimelig van binnen zijn, en ik heb van brocoli een soort moes gemaakt met banaan. maar het is echt heel vies
broccoli met banaan? dat kan ook gewoon alleen vies zijn
Ik had mislukte aardappeltjes uit de oven gemaakt, thuis worden ze altijd superlekker maar mijn oventje is hier niet zo geschikt voor denk ik... Met boontjes en een schnitzel
ik eet ook ongeveer maar 1x groente (vaak sla:P, of boontjes), gebakkenaardappeltjes en vlees. verder 1x pasta meestal. vaak 1x iets simpels bijvoorbeeld broodje mozzerella tomaat, ergg lekker, even in de gril. eigenlijk weet ik het niet eens haha.
ik at net lasange met broodje. verder heb ik voor de week sla gekocht, met gebakkenaardappeltjes en vega burger. een zo'n knor pakket voor tacos =lekker! nog aftebakken broodjes met mozerella en vrijdag eet ik op het intro kamp
NieneWiep
Geplaatst: 26-09-11 20:09
Haha zelf maken is ook wel heel veel werk. En moeilijk
patatkraam
Geplaatst: 26-09-11 20:10
NieneWiep schreef:
Haha zelf maken is ook wel heel veel werk. En moeilijk
wij eten meestal 1 of 2 keer in de week pasta, groenten met aardappel(puree) en vleesje/vega, stamppot, iets anders met salade/stokbrood of pizza. Vandaag zelf lasagne gemaakt. Daar kunnen we morgen ook nog van eten. Ik denk dat als ik tijd/zin heb van de week ook aardappeltjes ga poffen met een lekker stuk kip ofzo
scheelt denk ik dat ik nu nog voor mijn zelf moet koken. Het huis waar ik naartoe ga eten wel samen, dan is het ook makkelijker om groete ofzo te koken. aangezien je niet hele broccoli koopt voor je zelf bijvoorbeeld vandaar dat ik wel bonen of sla eet
wwr
Geplaatst: 26-09-11 20:49
Ik eet meestal op maandag en woensdag samen met vriendinnen. Op dinsdag met mijn huisgenoten en donderdag (alleen deze nog) met mijn team. Maar deze woensdag moet ik van 16.15 - 18.15 en dan van 19.15 - 20.30 sporten, dus ik denk dat ik dan snel even mijn macaroni van vandaag opwarm en alleen eet...
Soms is het aardappels/vlees/groente, soms pasta en dan weer soep met brood. Net waar iedereen zin in heeft.
Phylos
Geplaatst: 26-09-11 20:50
Deze week staat bij mij op het menu: Maandag: Wraps Dinsdag: Pasta met bolognese saus, heel veel groente, pijnboompitjes en parmezaanse kaas Woensdag: kipschnitzel, gekookte aardappels en boontjes met kerriesaus Donderdag: Pannekoeken met banaan/rozijn en appel/rozijn
Ik heb tot nu toe nog maar 3 keer aardappel/vlees/vega gegeten. Meestal kook ik gewoon hele gerecht, en minstens 1 keer per week risotto.
Ik heb echt iets heel stoms. Ik ben mijn afstandbediening en mobiel kwijt. mobiel was ik al een tijdje kwijt, want daar doe ik nooit wat mee, maar nu ik een baantje wil is dat toch wel handig. Ik heb mijn hele kamer opgeruimd, en overal waar ik kan denken gekeken maar geen spoor van die twee. Ik ga straks nog maar mijn prullebak overhoop halen, dat is het laatste wat ik kan bedenken.