Het leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: Het leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:36

Steentje, dat klinkt hoopvol.
Ondertussen ben ik sinds dinsdag begonnen in utrecht. Had begrepen dat het werk was binnen mijn opleiding, maar tijdens het sollicitatiegesprek bleek het uitzendwerk te zijn... Balen, dus het verdiend niet wauws, maar heb het aangenomen.
Vandaag herkansing voor het gesprek van maandag gehad, en het was een heel leuk gesprek. Ik heb niet veel hoop, maar zou het erg gaag willen. Duim, duim...

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 22:07

patpen schreef:
Kaatje77: heb jij er een foto bijgeplaatst? Even gekeken op mp naar nieuwe advertenties ;). Ik had geen leuke foto O:) om er bij te plaatsen.....

Ja, die staat erbij :D

Steentje ga voor je duimen. :Y)

Joyce balen :(:)

Kreeg vanaaf ook zo'n heerlijke mail.

Beste sollicitant
blah die blah die blah :+
Pff, wel fijn dat je een bericht krijgt, maar geen moeite om je in te lezen in de kandidaat, jammer...

edit zie net dat mijn advertentie na 18 uur al 12x is bekeken. :D

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:55

Goed zeg Steentje, zal ook voor je duimen!

Ik heb vanmiddag mijn eerste gesprek, ben echt bang dat ik geen antwoord weet op de vragen..

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:22

Anneert, waar heb je je eerste gesprek? :)

Ik dacht ook gisteren dat ik dat nooooit zou weten, maar dat lukt je wel!
Na die eerste paar seconden, en een glaasje water, voel je je echt een stuk meer op je gemak. :j
En dan gaat luisteren en reageren echt een heel stuk beter dan je in eerste instantie denkt!

Jij ook heel veel succes, ik zal ook voor jou duimen! :)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:32

:oo ik had vanochtend een hijger aan de telefoon.......denk nav mijn advertentie op MP -:(-

Direct telnr verwijderd...................... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:33

Jeetje, Kaatje!
Ja, je hebt er idioten bij zitten.. :(

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:43

kaatje77 schreef:
:oo ik had vanochtend een hijger aan de telefoon.......denk nav mijn advertentie op MP -:(-

Direct telnr verwijderd...................... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ik heb bewust mijn tel.nr. niet op mp staan om dat soort figuren te vermijden. Als een werkgever belangstelling heeft, mailt hij maar! NB: bij andere advertenties op mp staat ook geen tel.nr. van mij.
Goed dat je meteen je nummer hebt weggehaald. Stelletje idioten. Ga je heil ergens anders zoeken, genoeg mogelijkheden ;)

Juud87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:50

Nou, ik heb gister te horen gekregen dat per 1aug mijn contract niet verlengd wordt, nadat twee weken terug mij is toegezegd van wel. Dit gaat een staartje krijgen. Een ander zit met hetzelfde verhaal, dus gaan samen straks naar PZ om hoe of wat. Reden dat mijn contract niet is verlengd is ook een beetje vreemd.
Dus nu alle vacaturesites extra nalopen (was ik al mee bezig want wilde zelf ook weg) maar nu zit er dus extra druk achter. Vakantie van 3 weken ingekort naar 10 dagen ivm financien, dus dat is een beetje poedersuiker..

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:44

http://www.careerbuilder.nl/INTL/JobSee ... DNZT44Q09Z
ik kwam deze vacature tegen, meende dat iemand op zoek was in de buurt van deventer (in ieder geval het oosten van het land)

wat een stel malloten heb je toch...

succes met de gesprekken.

heb gister nog op een stage gesolliciteerd niet geheel wat ik wil, maar wel onwijs gave ervaring.

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:45

Dat is balen, juud! Eigenlijk wel fijn dat je samen met een collega wat kunt gaan regelen, dan zou ik me wel wat fijner voelen :)

Mijn gesprek was bij een ambulant team, gehandicaptenzorg.. Gesprek ging voor mijn gevoel goed :) Ze begonnen wel meteen over de dikke fout in mn brief, maar ik had gewoon eerlijk geantwoord en daar waren ze heel blij mee. Volgende week hoor ik meer. Het was wel erg snel afgelopen, volgens mij een krappe 20 minuten, of dat nu goed of slecht is? Weet niet echt welke tijd er normaal voor staat :P

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:17

Verdorie, Werk.nl ligt er wéér uit! :(

Fijn om te horen dat je gesprek best goed ging, Anneert! :)
Hmm, ik durf niet in te schatten of dat positief of negatief is!

Mijn gesprek gisteren duurde een half uur..

Ik ga in elk geval voor je duimen! :)

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:49

Nou ik meld me hier ook maar.
Ik werk nu parttime bij een stal en geef daarnaast privélessen.
Op stal verdien ik genoeg maar kan hier niet meer van rondkomen, ben nu 23 en woon nog steeds thuis.
Kan dus op het moment niks sparen, had auto kapot en heb van mijn spaarcenten een nieuwe moeten kopen.
Nu ben ik het allemaal strondzat, heb nu zo'n 5 lesklanten in de week, maar dat is gewoon te weinig

Heb verschillende diploma's: Vmbo administratie, Paardehouderij MBO, PaardenSport MBO en alle instructeursdiploma's tot niveau 4 dressuur.

Heb op internet al rondgekeken met wat ik eventueel erbij kan doen, of gewoon fulltime ergens anders gaan werken. Maar wat?? Zou graag in de paarden willen blijven werken, maar hier in de buurd is er gewoon te weinig.
Iets met dieren lijkt me erg leuk, maar waar moet ik dan naar kijken? Pff erg moeilijk dit.
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje advies geven, weet het echt even niet meer....

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:02

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:05

ladyenpippi schreef:
Nou ik meld me hier ook maar.
Ik werk nu parttime bij een stal en geef daarnaast privélessen.
Op stal verdien ik genoeg maar kan hier niet meer van rondkomen, ben nu 23 en woon nog steeds thuis.
Kan dus op het moment niks sparen, had auto kapot en heb van mijn spaarcenten een nieuwe moeten kopen.
Nu ben ik het allemaal strondzat, heb nu zo'n 5 lesklanten in de week, maar dat is gewoon te weinig

Heb verschillende diploma's: Vmbo administratie, Paardehouderij MBO, PaardenSport MBO en alle instructeursdiploma's tot niveau 4 dressuur.

Heb op internet al rondgekeken met wat ik eventueel erbij kan doen, of gewoon fulltime ergens anders gaan werken. Maar wat?? Zou graag in de paarden willen blijven werken, maar hier in de buurd is er gewoon te weinig.
Iets met dieren lijkt me erg leuk, maar waar moet ik dan naar kijken? Pff erg moeilijk dit.
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje advies geven, weet het echt even niet meer....

Ook niets te vinden via de KNHS? Er staan wel wat vacatures op maar ik weet niet of die geschikt zijn. Of contact opnemen met de KNHS, misschien weten die iets.
Laatst bijgewerkt door patpen op 21-07-11 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:06

Heb ik al gedaan, ook nog bij een paar andere sites.
Vaak staan daar alleen vacatures op die ver weg zijn, heb nou nooit het geluk dat er iets bij zit hier in de buurd. Sta al dikke 5 jaar ingeschreven bij hun.

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:07

Laatst bijgewerkt door patpen op 21-07-11 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:12

Bij ons in de buurt zijn er weinig maneges die instructeurs zoeken. Had wel aantal keer een aanbod gehad om op een vereniging les te geven maar helaas nooit wat van weer gehoord.
Tja verder weg... erg lastig, heb thuis 2 paarden die ik rij en vind nogal moeilijk om ergens alleen naartoe te verhuizen. Als ik nou bijvoorbeeld een vriend zou hebben die dat ook wou dan was het wel een goede optie.

Heb net even op de KNHS gekeken maar niks kunnen vinden, helaas.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:13

ik meld me ook :)

ik heb mn paardenhouderij net afgesloten, en heb me aangemeld via een site, voor de paarden wereld.

krijg dagelijks mail over beschikbare banen in de paarden wereld, maar ik durf de stap nog niet te zetten omdat het toch wel ver weg is ( andere kant van het land of zelfs buitenland) en het is meestal intern :o

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:14

Dankje steentje!

Ik vind werk.nl zowieso een stomme site, wilde me eerst ook inschrijven, maar het lukte steeds niet omdat ik nog in Nijmegen ingeschreven stond (nu woon ik weer in Brabant) en toen ik erheen belde lag het systeem er bij hun steeds uit :S

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:08

werk.nl is zeker niet mijn favoriet ;)

een aantal sites waar je werk in de paarden kan vinden
www.paardenwerk.nl
www.yardandgroom.com

denk dat het wel moeilijk word als je niet intern wilt als er niks bij jouw in de buurt te vinden is. paardjes kunnen vaak wel mee.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:47

Ik ga jullie verlaten. Ben erg blij dat ik woensdag toch ben gegaan na dat het gesprek van maandag niet doorging: ik ben er aangenomen! 3 dgn in de week voorlopig, dus echt super.
Iedereen nog heel veel succes met zoeken!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:47

secricible schreef:
Ik ga jullie verlaten. Ben erg blij dat ik woensdag toch ben gegaan na dat het gesprek van maandag niet doorging: ik ben er aangenomen! 3 dgn in de week voorlopig, dus echt super.

*\o/* *\o/* *\o/*

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:49

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:24

secricible schreef:

*\o/* wat goed zeg!
Gefeliciteerd :D

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:38

secricible schreef:

*\o/* :# *\o/* :# *\o/*
Veel succes in je nieuwe functie!