Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patpen schreef:Kaatje77: heb jij er een foto bijgeplaatst? Even gekeken op mp naar nieuwe advertenties. Ik had geen leuke foto
om er bij te plaatsen.....
kaatje77 schreef:ik had vanochtend een hijger aan de telefoon.......denk nav mijn advertentie op MP
Direct telnr verwijderd...................... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ladyenpippi schreef:Nou ik meld me hier ook maar.
Ik werk nu parttime bij een stal en geef daarnaast privélessen.
Op stal verdien ik genoeg maar kan hier niet meer van rondkomen, ben nu 23 en woon nog steeds thuis.
Kan dus op het moment niks sparen, had auto kapot en heb van mijn spaarcenten een nieuwe moeten kopen.
Nu ben ik het allemaal strondzat, heb nu zo'n 5 lesklanten in de week, maar dat is gewoon te weinig
Heb verschillende diploma's: Vmbo administratie, Paardehouderij MBO, PaardenSport MBO en alle instructeursdiploma's tot niveau 4 dressuur.
Heb op internet al rondgekeken met wat ik eventueel erbij kan doen, of gewoon fulltime ergens anders gaan werken. Maar wat?? Zou graag in de paarden willen blijven werken, maar hier in de buurd is er gewoon te weinig.
Iets met dieren lijkt me erg leuk, maar waar moet ik dan naar kijken? Pff erg moeilijk dit.
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje advies geven, weet het echt even niet meer....