Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Georgette schreef:Ik volg inmiddels wat bedrijven, onder andere leveranciers. Wie weet of er een soort trucje is om aan Followers te komen?
Georgette schreef:Ik volg inmiddels wat bedrijven, onder andere leveranciers. Wie weet of er een soort trucje is om aan Followers te komen?
Georgette schreef:Wie weet hoe je van links korte links maakt op Twitter? Ik bedoel van die http://bit. links.
Taartjeh schreef:Je kan bij twitter zoeken naar mensen en dan kan je bijvoorbeeld 'paard' invullen.
Als je dan bijvoorbeeld KNHS of iets dergelijks volgt, kan dat weer leiden tot mensen die jou tussen die volgers zien staan en jou gaan volgen.
Zo heb ik meerdere volgers gekregen omdat ik iemand volg die zij ook volgen of zij volgen iemand die mij volgt.
joyce2 schreef:ik twitter in het nederlands, omdat mijn meeste klanten ook nederlands zullen zijn
Ik heb trouwens zo'n nieuwsbrief account aangemaakt bij your mailinglist provider, iemand enige idee hoe dat werkt? Wat ik nu eigenlijk voornamelijk wil weten, is hoe ik een link op mijn website kan zetten, zodat mensen zich aan kunnen melden voor mijn nieuwsbrief!