Sorry dat ik hier, net als zo veel mensen al, zomaar kom binnenvallen

Maar ook ik heb toch even een paar vragen over Pedagogische Wetenschappen..
Al sinds een paar jaar weet ik dat ik PW in Groningen wil doen, maar toch ben ik het laatste jaar (zit nu in 6vwo) erg gaan twijfelen.
Het lijkt me een leuke en interessante studie, maar toch vraag ik me af of er wel genoeg uitdaging voor mij inzit..
Twee weken geleden ben ik naar de de meeloopdag geweest en toen heb ik ook een college bijgewoond van de eerste jaars. Dit ging over jeugddelinquentie.. Ik vond het echt super interessant! Maar toen ik thuis kwam begon ik weer heel erg te twijfelen aan de studie.
Want naast dat het heel interessant was, had ik ook het idee dat het niet echt stof was waar je moeite voor moet doen om te begrijpen..
Dus nu is eigenlijk mijn vraag, was dit college representatief voor de rest van de studie? En klopt mijn idee over de stof? Of zien jullie dat totaal anders?

En vinden jullie (met name de mensen die in Groningen studeren) dat er wel veel uitdaging in de studie zit?
Ik ben namelijk bang dat het bijna alleen maar lezen en leren is (behalve statistiek misschien?) en dat je niet echt een mogelijkheid hebt om je echt 'vast te bijten' in de stof..
Dus als jullie op deze vragen een antwoord hebben, graag