Nueve schreef:Jullie hebben lekker weer wat afgekletst zie ik. Gekke kinders. Ik ga slapen. Trusten meiden.Trusteeeeeeee
Nueve schreef:Jullie hebben lekker weer wat afgekletst zie ik. Gekke kinders. Ik ga slapen. Trusten meiden.Dat zei je net ook
Flowerpull schreef:Je buik vol jongens lijkt me niet écht fijn nee. Waar stop je die allemaal naar binnen?ADMIAYF! Nou via je oor, hoe anders
Flowerpull schreef:Je buik vol jongens lijkt me niet écht fijn nee. Waar stop je die allemaal naar binnen?ADMIAYF! Smaken goed met appelmoes
Gittekit schreef:Ik heb een serieus probleem en jullie maken me allemaal belachelijk. Aaaaw Sollie.Wat is er aan de hand?
Gittekit schreef:Ik heb een serieus probleem en jullie maken me allemaal belachelijk. Sorry ik ben roos humorloos.Whatsup?
Joonsel schreef:Niet via je neus? Dat dacht ik namelijk. Niet in je neus joh! Heb je nooit seksuele voorlichting gehad op school?
Aster_ schreef:Joonsel schreef:Kunnen jullie geen leuke chick of dude voor me vinden? Sander? Nee daar heb ik al een claim op!
Joonsel schreef:Aster_ schreef:Nee, dat is een fabeltje NEEEE meen je dat? JA!!!! Ohjee, nu gaat er zeker een wereld voor je open