Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:opisop_shop schreef:Jeetje Slimmerik en de terugweg ook?
Nou mn baas kan vergeten dat ik 2x 3uur zou gaan reizen om op mn werk te komen
Sorry, maar ik ben blij dat ik màg werken. De baas heeft gewoon een probleem als ik niet kom. Dus ik ga ervoor.
sabby schreef:vind ik wel een redelijke afspraak ! ik ga morgen maar vanaf half 7 op het station staan ofzo? misschien dat er per ongeluk een trein gaat rijden?!
sabby schreef:oh das lekker inderdaad..
ik belde vanmiddag al - toen ik merkte- dat mn auto stuk was (ik had al gehoord dat er geen treinen reden) dat ik echt een probleem had en dus grote kans had dat ik morgenochtend niet was..
kreeg ik juist te horen dat het heus wel druk was en dat al DIE mensen wel konden komen (ja die zitten vast niet 60 km verderop)
maar das dubbel balen inderdaad!! net als maandag morgen trouwens: enige winkel die open is in de omtrek! 5 klanten die komen en ik lig vannacht wakker omdat ik baal dat ik niet kan komen
slimmerik schreef:opisop_shop schreef:Jeetje Slimmerik en de terugweg ook?
Nou mn baas kan vergeten dat ik 2x 3uur zou gaan reizen om op mn werk te komen
Sorry, maar ik ben blij dat ik màg werken. De baas heeft gewoon een probleem als ik niet kom. Dus ik ga ervoor.
Nextdomino schreef:nexthorse schreef:Ik heb net gelezen dat er helemaal geen bussen meer gaan rijden rondom wageningen, vanavond en ook vannacht niet...
Ik zou dus met de trein tot Ede kunnen komen, maar dan??
Zouden er lokaal nog taxi's rijden?
Heb geen idee NH....misschien wel, misschien niet.
Lopen is ook geen optie, dan ben je toch wel anderhalf tot 2 uur onderweg.
Ibalia schreef:ik blij dat ik een weekje vakantie heb![]()
Ik wens iedereen die morgen er wel uit moet veel sterkte en volgens mij moet je even goed nadenken of je echt niet gemist kan worden.
Tenslotte wordt er niet voor niets gezegd dat het verstandiger is om thuis te blijven.
Morgen gaan we, als het weer het toestaat, kijken voor een paar winterbanden voor mijn Volvo V40.
Ik heb 3 weken geleden net nieuwe (zomerbanden) gekregen maar ik glij met mijn auto beter dan met een paar skies onder mijn schoenen![]()
Dus toch maar besloten om mijn eindejaarsuitkering te gebruiken voor de aanschaf van winterbanden
MISTRAL94 schreef:opisop_shop schreef:Maar ga je echt 5km lopen door deze slush/sneeuw?
Normaliter ben je dan al een uur onderweg maar nu nog veel langer (+ doodmoe als je aankomt?)
Die paar dagen in het jaar dat het een keer sneeuwt, is toch niet zo'n punt om dan lang onderweg te zijn?