Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(los Angeles)
met Ryan Seacrest.
Kom op Olney Central College in Illinois! Yeaaah haha maar nu kan ik niet meer slapen
Gastgezin is nog niet helemaal zeker.... maar kan er wel paarden gaan rijden, echt superleuk

) 
Bergbeklimmen, mountainbiken, hiken, skieen, snowboarden, kanoen...

, hoe warm wordt het daar in de zomer als het er nu al 30 graden is
? (bij mijn gastgezin is het nu ook al 3 dagen elke dag boven de 25 graden
) 
Ahaha uitsteller ben ik ook. 
RoosG schreef:Dag iedereen!
Ik kom maar eventjes binnen vallen, ik heb namelijk een vraag.
Als sinds ik een klein meisje ben, is het mijn droom om naar amerika te gaan. Dit jaar zou eigenlijk perfect zijn geweest(na mijn eindexamens) maar het kon niet vanwege de paarden.
Nu kan het volgend jaar waarschijnlijk wel, maar ik vroeg me af of jullie toevallig weten of dat kan tussen je mbo opleiding. Dus kan ik volgend jaar nog een jaar High school doen, terwijl ik dit jaar aan mijn mbo opleiding begin.
Ik dacht dat je maximaal 18.5 jaar moet zijn als je daar weg gaat, dat kan eigenlijk precies ( stel, ik ga volgend jaar augustus weg, dan ben ik 17, ben in januari jarig, dus als ik weer in augustus naar nederland ga, ben ik 18.5 jaar.)
En welke organisaties raden jullie aan?
Melanie, veel plezier alvast!

Lienek schreef:ik kreeg laatst een mailtje van sts dat ze nu 300 van de 1500 mensen geplaatst hebben wereldwijd...
Pfoee ik nog niet dus. ik ben echt zo zenuwachtig daarvoor!
Heb namelijk onwijs veel zin om er heen te gaan en het lijkt me echt een unieke ervaring..
Vind het alleen jammer dat ik nu net de leukste jongen ooit heb ontmoet
Ik heb het hem nog niet verteld want dacht dat het nooit serieus zou worden, maar begin nu over dat niet serieuze toch wel serieus te twijfelen!
pff dubio dus maar ja ben heel bang dat ik toch niet wordt aangenomen op een school vanwege mijn cijfers hier in nederland.
ladylay schreef:Super leuk blogje weer Karin
Melanie, vond je ook toen je uitstapte in florida dat de geur zo anders is als in Nederland ?
Ik echt wel, moest er eerst wel aan wennen, niet vreemd ofzo. Maar echt heel anders.
Het 'gras' vond ik ook fantastisch daar.
Soms ruikte ik de geur ineens weer in m'n neus en dan moest ik weer aan Florida denken
KISS-FM is zo'n beetje HET station daar, nouja, wel een hele bekende. Slam-fm idee.
Maar drink jij ook geen thee daar dan Karin ?
Ik zou niet echt zonder kunnen, drink gemiddeld 1.5 liter per dag groene thee
MelanieB schreef:Lienek schreef:ik kreeg laatst een mailtje van sts dat ze nu 300 van de 1500 mensen geplaatst hebben wereldwijd...
Pfoee ik nog niet dus. ik ben echt zo zenuwachtig daarvoor!
Heb namelijk onwijs veel zin om er heen te gaan en het lijkt me echt een unieke ervaring..
Vind het alleen jammer dat ik nu net de leukste jongen ooit heb ontmoet
Ik heb het hem nog niet verteld want dacht dat het nooit serieus zou worden, maar begin nu over dat niet serieuze toch wel serieus te twijfelen!
pff dubio dus maar ja ben heel bang dat ik toch niet wordt aangenomen op een school vanwege mijn cijfers hier in nederland.
Jij maakt je wel echt heel druk hoor. Komt heus wel goed! Geduld is de sleutel. En over die jongen, zou het maar gewoon vertellen, heb ik ook gedaan tegen m'n date en tja, aan jou de keus waar je voor wilt gaan dan. Ik zou dit jaar niet opgeven voor een jongen
ladylay schreef:Super leuk blogje weer Karin
*KNIPKNIP*
Maar drink jij ook geen thee daar dan Karin ?
Ik zou niet echt zonder kunnen, drink gemiddeld 1.5 liter per dag groene thee
Ik drink gewoon thee hoor. Zoals ik al zei. Heb het een hele tijd niet gedaan omdat het een beetje ongemakkelijk voelde maar ik zit hier weer aan minstens 3 koppen per dag. 
miccamaaike schreef:Karin, misschien moet je ze maar eens uitleggen dat er ook caffeinevrije koffie bestaat en vooral dat er ook thee bestaat zonder caffeine/theeine... groene thee, rooibos, kruidenthee heerlijk! Je zult ze wel lekker geshockeerd hebben met 8 oorbellen en een piercing
Zo is het dragen van een bikini hier ook niet normaal, minimaal een tankini/badpak. Kom ik in mijn bikinitje aangehuppelt met navelpiercing. WAY TO GO
Nee echt meiden, Utah is echt een klein religieus eilandje. Kom ika an als agnostische Hollandse meid. 
Enne, zeker niet opgeven voor een kerel. 
Je moet er wel naar uit kunnen kijken!