Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LesleyxLinn schreef:Veel succes iedereen!
Ik moet nog 10 dagen wachten.
Aankomende vrijdag laatste les, heel benieuwd hoe dat gaat.
Ik heb al gehoord dat ik niet de examinatrice heb die ik voor mijn TTT had en daar ben ik echt heel blij mee. Ik heb de TTT wel gehaald, maar ze staat bekend als een vrij strenge examinatrice en ik had totaal geen klik met haar.
Polly schreef:LesleyxLinn schreef:Veel succes iedereen!
Ik moet nog 10 dagen wachten.
Aankomende vrijdag laatste les, heel benieuwd hoe dat gaat.
Ik heb al gehoord dat ik niet de examinatrice heb die ik voor mijn TTT had en daar ben ik echt heel blij mee. Ik heb de TTT wel gehaald, maar ze staat bekend als een vrij strenge examinatrice en ik had totaal geen klik met haar.
Dan ben ik stiekem heel nieuwsgierig hoe jij dat weet natuurlijk

Als ik een tegenligger tegenkom met 1 kapotte lamp knipper ik ook een keer met groot licht.. Je hebt het zelf soms niet eens in de gaten namelijk en vaak denk ik 'oh, even checken'! Of als ik door de polder rijd, dan kijk ik meteen even naar mijn snelheidsmeter (want heel slecht, maar ik wil zelf ook nog wel eens een seintje geven als ze staan de flitsen). Maar dat mag ook niet.. Volgens mij is het dus niet erg gewenst of misschien wel verboden? Misschien dat Polly hier iets over kan zeggen? (Mijn complimenten voor jou nog even trouwens, wat lijk je mij een fijne instructrice!)
ik doe mn best en hoop dat het naast een leerzame tijd ook een leuke tijd is voor mijn leerlingen. Natuurlijk kan niet elke les leuk zijn maar het meerendeel moet wel positief zijn (al ben ik nu midden in een hele drukke periode heeeeeeeel blij met mn lange weekend vrij
).
.