Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Annettu_ schreef:Pff.. 22 okt loopt mijn contract af.. heb alles bij het uwv al geregeld.. maar geen idee wat ik nu moet doen..
Anneert schreef:Aaah kijk, dat scheelt, als ze vragen of het wel schikt, dan kan er vast wel iets geregeld wordenAlvast veel succes!
Netam89 schreef:Ik heb het ook nog nooit mee gemaakt dat ik na een afwijzing als nog op gesprek mocht komen.
Ilove: Gelukkig mag je nog een keer op gesprek komen, maar wel een slechte afhandeling van het uitzendbureau.
Dat is inderdaad super snel gegaan Christamoor. Wat fijn dat je zo snel een andere baan hebt kunnen vinden.
Ik vroeg me eigenlijk af hoe lang de meeste al thuis zitten zonder baan? Ik zit nu 2 maanden thuis, maar het lijkt al een eeuwigheid te duren!
ChristaMoor schreef:'t kan heeeeel snel gaan![]()
Vorige week maandag een e-mail met uitnodiging voor een gesprek. Woensdag het eerste gesprek gehad. Donderdag een telefoontje dat ik aangenomen ben, vrijdag het arbeidsvoorwaardelijk gesprek en gisteren begonnen. Een hele leuke baan bij een zorg-stichting als applicatiemedewerker. Uiteindelijk goed twee maanden thuis geweest.