Ja wilde net zeggen... Weer beperkt wel echt mijn activiteiten.
Ik vroeg me trouwens al de hele tijd af waarom ik mijn rapport niet kreeg... Blijkbaar was er een of andere proclamatie waar je die op kon halen. Ik ben niet komen opdagen. Nu ligt ie bij de administratie.
Handig Desiree Het weer wordt als het goed is weer beter in de loop van de week! Ik heb toenet een nieuwe lens voor m'n camera gehaald, de Sigma 70-200! Dan wel 2ehands op marktplaats
Wooow, onze klas en rooster staat nu al online. Aan de ene kant zou het geen ramp zijn als ik dit rooster had, aan de andere kant tja.... 3 uur latijn op 1 dag.
Fink
Geplaatst: 29-07-15 19:05
Deetjeeuh schreef:
Wooow, onze klas en rooster staat nu al online. Aan de ene kant zou het geen ramp zijn als ik dit rooster had, aan de andere kant tja.... 3 uur latijn op 1 dag.
3 uur Duits op een dag is denk ik erger
MuttleyMarty
Geplaatst: 30-07-15 18:01
Deetjeeuh schreef:
Ik vind Latijn ook absoluut niet erg, denk ook dat een paar uur daarvan kvc is of zo, maar dan moet je super veel voor 1 dag leren. En 3 uur....
Als ik indd deze leraren krijg (ik denk dat het rooster nog veeeel gaat veranderen!) dan ken ik geen een leraar. Behalve mijn gymleraar, en daarvoor wilde ik juist een andere.
Damn jongens, jullie zijn met meer dan ik dacht Mijn originele idee ga ik dus maar niet uitvoeren, want die is gewoon níét haalbaar. Heb rond de 25 aanmeldingen!