Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polly schreef:balen, is er met je stage ook niks te regelen dat je daar opgehaald kan worden voor de lessen??
Michelle_96 schreef:s'avonds lessen wordt hier eigenlijk vrijwel niet gedaan omdat er dan geen kip op de weg is en ik juist in de drukte moet rijden anders heeft een kruispunt niet veel zin hahah
Ja hij belt mij ook zo snel mogelijk als hij meer weet, wil nu sws wat minder lessen want het geld is helaas wel op nu..
Michelle_96 schreef:Denk zo'n 30/40 lessen onderhand, heb het eerlijk gezegd niet echt bij gehouden..
Qua dagen/tijden kan ik altijd wel alleen de dinsdagen heb ik examens en de woensdagen stage dat mag ik absoluut niet missen want dan slaag ik niet op school
liekec schreef:Michelle_96 schreef:Denk zo'n 30/40 lessen onderhand, heb het eerlijk gezegd niet echt bij gehouden..
Qua dagen/tijden kan ik altijd wel alleen de dinsdagen heb ik examens en de woensdagen stage dat mag ik absoluut niet missen want dan slaag ik niet op school
En als je nou een rijschool bij je stage in de buurt zoekt? Niet ideaal maar misschien is dat een optie?
Michelle_96 schreef:liekec schreef:
En als je nou een rijschool bij je stage in de buurt zoekt? Niet ideaal maar misschien is dat een optie?
Er stond inmiddels nog meer bij maar dat zou betekenen dat ik opeens s'avonds in Leeuwarden moet lessen dat lijkt me een heel slecht idee..
Michelle_96 schreef:liekec schreef:
Er stond inmiddels nog meer bij maar dat zou betekenen dat ik opeens s'avonds in Leeuwarden moet lessen dat lijkt me een heel slecht idee..
liekec schreef:Michelle_96 schreef:[quote="liekec"
mariska_YeDo schreef:Michelle_96 schreef:[quote="liekec"
culaccino schreef:Balen Michelle, vooral als ze aangeven dat je zo netjes rijdt maar dat die zenuwen je parten spelen. Jammer dat Zwolle niet nét wat dichterbij ligt, anders had je daar in ieder geval 's avonds nog een beetje met drukke kruispunten kunnen oefenen. Maar dat is zeker net te ver? Hopelijk kun je een fijne oplossing vinden
Mijn zenuwen deden ook gekke dingen met me tijdens mijn TTT, zegIk zat lekker te trillen en voor mijn gevoel daalde mijn IQ met zo'n 50 punten zodra de examinator naast me ging zitten, haha. Ik heb echt zó lopen klunzen en domme dingen gedaan. Maar hij prikte er gelukkig doorheen, gaf nog wat goede tips en een vriendelijke peptalk. Het zijn net mensen.
kim345 schreef:Ik vind een tussentijdse toets echt geldverspilling...
In principe doe je precies hetzelfde als wat je in de les doet maar dan met een keer iemand anders ernaast. En dat kost je dan 140 euro. Daar kun je best wat gewone lesjes van doen..
Die speciale verrichtingen vallen echt heel erg mee. En mocht je de 1e keer zakken vervallen je speciale verrichtingen en moet je ze de 2e keer alsnog doen.
Mijn speciale verrichtnigen vielen echt mee. Omdraaien op het industrie terrein waar je dus gewoon het terrein mag gebruiken om te keren en parkeren op een helemaal leeg parkeerterrein. De auto gewoon even stilzetten dus
Ik zou ook naar het slagingspercentage kijken en hoeveel lessen ze er gemiddeld over doen.
Ik had mijn rijbewijs in 27 lessen in 1x.
Rijschool stond er bekend om dat ze snel lieten afrijden en bijna iedere slaagde direct.
Vriend van me was zelfs geslaagd in 22 lessen al.