Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zap

Re: Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 12:58

Haha het is ook vooral jammer. Maar ik vind 1 dag en dan tot 17.00 uur wel erg kort! Ik heb gisteravond nog gekeken en toen stond hij er nog niet op. Jammer, was een leuke vacature. Maar ik moet gewoon werken vandaag en kan dus geen brief schrijven.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:00

Ik werd net gebeld, had gereageerd op een vacature voor een van hun filialen. Word ik gebeld, met de mededeling; het is toch een ander meisje geworden... Dan denk ik ook, ben nog niet eens op gesprek geweest... Verschikkelijk gewoon! Gister ook weer een gesprek ergens gehad, UWV had mijn CV doorgestuurd naar hun, en dan gister een gesprek. En hun zouden vandaag of morgen bellen!

Had bij eentje die mij nog zou terug bellen, vanwege verhuizen naar nieuw pand, en was druk. Nouja, kan... Maar had nu twee weken niks meer gehoord, dus gister brutaal zelf gebeld. Maar ze waren al voorzien... Moedeloos word je er van, echt!!

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:15

@Zap, waar en wat voor functie? O:)

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:15

jammer lyzet. En idd soms denk ik ook van euhm waarom niet op gesprek meer komen? de functie ligt mij echt wel. maar op papier dan misschien net niet.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:17

Ja, of ze vinden dat je geen ervaring hebt, terwijl je dan 5 jaar in de branche hebt gewerkt... serieus hé maargoed! Zeg dan gewoon gelijk dat ik te oud ben! Pfff, hoop dat ik al dat solliciteren nooit meer hoef mee te maken..

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:22

michele schreef:
@ fiebie, van harte gefeliciteerd met je nieuwe job, heerlijk dicht bij huis.

Snap ook wel dat sommige maar een korte tijd erop zetten, het is juist dan jammer als ik hem te laat zou zien of gemist heb :D

Hier vanmorgen ook maar weer een aantal brieven eruit gedaan.

Pestzewelle zit jij nou ook volledig thuis?

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:35

@ dynamiek, nee hoor ik werk nog, maar wil het liefst een andere leukere uitdaging.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 14:10

xx_lyzet, het schiet bij jou ook niet op zeg. :(:)

Morgen om 14.00 uur gesprek voor 32 uur als gediplomeerd verzorgende ig.
En vrijdag om 9.00 uur het tweede gesprek voor 24 uur bij de andere organisatie.

Ik heb zometeen een rekentoets op het werk(die moet je maken als je alles af heb, als afronding)
En ik moet mijn praktijkbegeleider die mij die rot streek flikt dus onder ogen komen, man wat zie ik daar tegen op.
Manager van school heeft haar gisteren avond nog een mail gestuurd, maar hier nog geen reactie op gehad.
Ben nog steeds ontzettend boos. -O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 14:34

Nee, helaas niet. En ik baal er zo van! Wil werken & gewoon wat doen. Thuis zitten is leuk als je bv vakantie hebt van 1/2 weken weet ik veel wat. Maar onderhand solliciteer ik maar van het is dat het moet, en als ze je uitnodigen voor een gesprek dan denk je al snel dit word toch niks... :x
+ dat ik op dit moment zo erg in een dip zit, dat je er al geen goed hoofd meer in kan hebben! :(

Succes morgen, horsii... Hoop voor je dat de mail iets oplevert... Snap wel dat je boos bent hoor!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 16:22

Is ook lastig Lyzet om positief te blijven. Merk het ook bij mezelf.
Ben net voor een kennismakingsgesprek bij het uzb geweest, zeer goed en uitgebreid gesprek gehad, was positief verrast. Hij gaat me voorstellen bij het bedrijf (met nog 2 kandidaten) :)
Moet nu nog een motivatie schrijven, dat vind ik lastig :o

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 16:30

Echt. Zo zit ik in een put omdat ik bang ben dat t niet lukt met werk zoeken, en zo heb je weer een heleboel. Er is een mevrouw van een wervingsbureau langsgeweest, voor een toffe functie bij een logistiek bedrijf, en er heeft een mevrouw van een uzb gebeld voor een toffe functie bij een supergrote multinational. Beetje geluk ... :)

Die bij t uzb is tijdelijk, maar bij de kans op verlenging in een andere functie is heel groot...

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 16:34

je gaat lekker Ir1ne :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 16:37

Ik geloof dat ik door de zenuwen mn gesprek heb verprutst... -O- Hoor morgen meer.

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 16:42

Ir1ne schreef:
Echt. Zo zit ik in een put omdat ik bang ben dat t niet lukt met werk zoeken, en zo heb je weer een heleboel.

Dat heb ik ook; alleen een heleboel valt hier ook wel mee. Heb vandaag 3 sollicitaties verstuurd en nummer 4 is in de maak.
Ze zeggen wel als je iets heel graag wilt dan gebeurt het niet..zodra je het niet meer verwacht gebeurt het.
Nou ik verwacht er niks meer van :+

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 16:43

Ik ook niet. Dieptepunt _O- :+ :+ :+

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 16:48

Winged schreef:
Ik geloof dat ik door de zenuwen mn gesprek heb verprutst... -O- Hoor morgen meer.

:( AHH. Ben benieuwd. :(:)

Ja Kinke maar zolang ik niks heb.... is t nog steeds niks :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 16:48

Vertel mij wat, weet er alles van ;)

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 16:51

Dus bazen van nederland...wij verwachten niet meer dat wij aangenomen worden... als u ons zo graag willen hebben zult u op uw blote knietjes moeten smeken.

:+ :+ :+

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 16:52

Opzich is die bij de multinational best leuk, maar ja, twijfel twijfel ivm tijdelijke functie en de andere 2 zijn voor langere tijd :) dus ik ben erg benieuwd!

Hahaha. Die dame van het wervingsbureau... die zei, food opgeleid maar ik proef hier toch een besmetting met het logistieke virus... :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 16:55

colinneke schreef:
Dus bazen van nederland...wij verwachten niet meer dat wij aangenomen worden... als u ons zo graag willen hebben zult u op uw blote knietjes moeten smeken.

:))

Straks helemaal verbaasd 'Jij wil mij toch wel echt aannemen? Echt? Wauw. Doe eens smeek?'

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 17:06

colinneke schreef:

Dit gevoel ken ik ook wel ja. Het gaat een beetje in vlagen bij mij.

Het is vandaag een week geleden dat ik een gesprek had. Bij de laatste 2 kandidaten, ik ben al wel eens 2e geworden voor een andere vacature en zou dat niet graag nog een keer worden (het voelt op een of andere manier als een grotere persoonlijke nederlaag dan meteen eruit gefilterd worden).

Dus ging net de telefoon, ik vlieg er op af want hoopte op nieuws. Is het mijn vader, die opgenomen is in het ziekenhuis. Had afgelopen weekend last van galstenen, dat was snel verbeterd maar nu zag hij ineens geel op werk. Dus hebben ze hem maar opgenomen.
Hmm, dat telefoontje wilde ik nog minder hebben -O-

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 17:07

Mn manager zei; laat ze maar om je vechten ! hahahaha. Dat gebeurd niet. Daar is de markt niet naar.

En ik het niet waard om over te vechten. Denkik.

Ahhh sterkte Noeskamoos

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 17:27

Jeetje, sterkte Noeskamoos.
Maar jij wacht dus al een week op het vervolg, terwijl je 1 van de 2 kandidaten was???

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 17:29

Sterkte Noeskamoos.

-O- Ik kom nu op briljante antwoorden. Mijn antwoorden waren wel goed, maar toch... :+

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 17:35

Winged, waarom denk je dat je het verprutst hebt?