Wescha schreef:Werkze allemaal.... ik kan mag eindelijk een keer s nachts slapen, lukt mij dit nietBalen Wescha! Vealosz: gezellig werkse! Druk bij jou?
Vealosz schreef:Thanks, jij ook! Nee. Net alleen een uur iemand in de gaten gehouden, maar thats it.Bij jou?Dankje. Een verwarde patient waar ik druk mee ben. Verder valt het mee.
Laten we proberen het zo te houden haha. Ik hoef nog maar 1,5 uur. En dan wil ik ook wel heel graag naar huis eigk.
Vealosz schreef:Laten we proberen het zo te houden haha. Ik hoef nog maar 1,5 uur. En dan wil ik ook wel heel graag naar huis eigk. Ooh dat is beter! Ik nog tot kwart voor 8 en voor 9u lig ik nooit in bed dus nog even volhouden.
Vealosz schreef:Oh jeetje wat lang. Hoe laat begin jij dan?Kwart over 11 tot kwart voor 8, voordat je weg bent is t eerder 8 uur.
Vealosz schreef:Bahbah. Ik weet dat ik korte dagen maak, maar jouw tijden...... Ik begin 23.00 tot 06.00Dat zijn indd betere tijden!
Ik meld me ook. Heb eens in de 3 weken 5 nachtdiensten.Deze week dus . Vanavond nacht 2 van 2200 tot 0600