Ach 15 jaar ervaring... dan kunnen ze je nog beetje omvormen. Tenslotte ben je pas starter als je 5 jaar ervaring hebt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
WinSel schreef:Het was iig een leer voor de volgende keerVond het van de werkgever wel jammer dat hij niet even handje gaf ofzo maar goed...
Nu eerst lekker even weekje genieten van het fijne weer
Knudd schreef:Voordat ik er weer een zoveelste topic over open.... Korte vraag voor jullie, momenteel stroomt het in mijn hoofd over, dus ik kan niet meer nadenken helaas, daarom graag jullie hulp (gewenst!).
Weten jullie iets qua werk wat je thuis kan doen en waarbij je je eigen uren kan indelen? Maakt niet uit wat. Ik zit nu in een situatie waarbij ik doordeweeks niet kan werken en mijn weekenden na 3,5 jaar niet nog langer wil opofferen
WinSel schreef:Ja dat gevoel ken ik wel, zag ik ook als een berg tegen op.... Alleen ik wilde echt niet mijn leven lang advertenties verkopen. Heb net sinds vorig jaar diploma secretaresse. Ik kan nu eindelijk echt aan het werk als secretaresse en toen was de keus snel gemaaktMaar om het te vertellen vond ik dood eng...
Tancreda4 schreef:Was een functie die best hoog was - management & coordineren. Dat was dan een deel waar ik (nog) niet zo sterk in ben, maar blijkbaar is het echt een hogepiefenfunctie als ze 15 jaar ervaring vragenNiet voor mij weggelegd dus
![]()
Super jammer Idinn.....
carika schreef:https://www.koopman.nl/vacatures/autotr ... rt-officer
Omg groningen, misschien interessant voor een van jullie?
Tancreda4 schreef:Zou iig die collega nog even laten weten dat je het jammer vind dat ze het iedereen al had laten weten. Leert zij ook weer van.
Jammer zo'n laatste dag. Hoe lang werkte je er? Wel apart dat je ook gelijk de dag erna de laatste dag er bent, is er geen opzeg termijn?