Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lipydo schreef:Dat meen je, 8 weken wachttijd in Den Bosch?! Ik zit al lang op het eind van mijn opleiding, bijna 50 uur verder, en er wordt nog steeds geen datum gepland voor praktijkexamen door mijn instructeur (hij is al gemachtigd). Wordt er nogal moedeloos van, dat uitgesmeer.
culaccino schreef:Gefeliciteerd, Peperkroket!Lipydo schreef:Dat meen je, 8 weken wachttijd in Den Bosch?! Ik zit al lang op het eind van mijn opleiding, bijna 50 uur verder, en er wordt nog steeds geen datum gepland voor praktijkexamen door mijn instructeur (hij is al gemachtigd). Wordt er nogal moedeloos van, dat uitgesmeer.
Hier inderdaad ook een wachttijd van zo'n 8 weken, al was er gelukkig een gaatje waardoor ik iets sneller kon aanvragen. Wat irritant dat hij maar niet aanvraagt, zeg... Dat kost je vast aardig wat geld!
Die van mij komt ook snel dichterbij. Ik knijp 'm wel een beetje
Polly schreef:Leuk ik doe ook voornamelijk motor, genieten met dit weer!!
Polly schreef:Als er zolang zit tussen een examen en een herexamen kan je instructeur een verzoek tot eerder examens vrijgeven indienen bij het cbr. Maar dan moet er echt niks eerder staan.
Lipydo schreef:Net weer gereden en hoefde niets te vragen, hij kwam er zelf mee om een datum te prikken. Eindelijkik heb gezegd dat ik alle dagen kan, dus hopelijk lukt het wat eerder dan 8 weken.
Polly schreef:Alleen een rijschool kan praktijk aanvragen
Polly schreef:Ja de rijschool betaald je praktijk aan het cbr.
Machtigen kost geen geld daarmee geef je alleen aan aan het cbr dat je bij die rijschool lest en krijg jij bericht als er iets gereserveerd word, reden daarvan is beetje lang verhaal.
EV kost wel geld als je dat zelf moet regelen.