Oh ik heet trouwens Yael Maar degene die het nieuwe topic gaat maken (Gerbrich toch?), kan ik deze week dan al een PB sturen? Want ik ga vrijdag op vakantie, en sommigen weten het dan nog niet
Ik ben nog niet officieel over, en er is wel het een en het ander dat niet helemaal goed zit, maar ga er maar vanuit dat ik over ben . Ik heet (heel verrassend) Erin.
Ik denk dat je een punt hebt dat het leuk is om een topic te maken met de oude 3vwo'ers, Nikki Marit: Welkom Julia: fijn dat ze netjes liep! Iedereen die nu weet dat zij over is: gefeliciteerd!
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Nikki, ik typ vaak ook gedachteloos iemands gebruikersnaam over ipv echte naam te gebruiken Zou inderdaad stom zijn als jij niet mee mocht praten in een volgend topic, daar moeten we iets op vinden. We kunnen ook gewoon voor jou een uitzondering maken, maar ik weet niet of we dan gedoe krijgen.
Desirée, balen... Maar je bent er nu in ieder geval vanaf. En misschien valt je cijfer nog mee
Maar Nikki, is het dan niet minder leuk voor jou? Dan zit je allemaal tussen 4 vwo'ers terwijl jij in 4 H zit. Dan ga jij het jaar daarna al examen doen, maar zijn wij daar eigenlijk nog niet mee bezig.
En ik vind het dan ook een beetje raar tegenover nieuwkomers. Kunnen we niet beter gewoon een hk starten met de ouwe 3 vwo'ers, en daar niet echt over school praten. En een nieuwe voor 4 vwo.
Het is echt niet dat ik je niet aardig vind Nikki! Maar het leek me gewoon wat praktischer zo.