Ailill schreef:Katten maakt het niet zoveel uit hoe iemand d'r uit ziet
Ik had er sowieso een foto bij, standaard in mijn cv maar je hebt gelijk hahaha.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
fargo schreef:Die link naar mijn linked in profiel doe ik er echt niet bij. Een recruiter weet je echt wel te vinden hoor, die heeft daar geen link voor nodig als die het profiel wil bekijken. Een CV moet qua informatie compleet en duidelijk zijn en dat ze dan nog even naar je googelen e.d. is een tweede.
Ailill schreef:fargo schreef:Die link naar mijn linked in profiel doe ik er echt niet bij. Een recruiter weet je echt wel te vinden hoor, die heeft daar geen link voor nodig als die het profiel wil bekijken. Een CV moet qua informatie compleet en duidelijk zijn en dat ze dan nog even naar je googelen e.d. is een tweede.
Tegenwoordig gaat een hele hoop online, dan is een link naar je linkedin wel degelijk van toegevoegde waarde.
fargo schreef:Klopt, daarom zei ik ook van toegevoegde waarde.Ailill schreef:Tegenwoordig gaat een hele hoop online, dan is een link naar je linkedin wel degelijk van toegevoegde waarde.
Ik heb tot voor kort zes jaar lang bij werving en selectie bureau gewerkt, een goed LinkedIn profiel is slim voor netwerken maar helpt echt niet bij een sollicitatie dan is het cv dat je stuurt en evt motivatie echt leading hoor.