Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bambi1995 schreef:Had vandaag weer les, het was echt moeilijk vandaag en het ging niet zo heel goed vond ik. Het was mijn 5 de les. Het was gewoon hartstikke druk en we gingen de route rijden van wat je op het examen krijgt. Allemaal fietsers, voetgangers. Moeilijke kruispunten. Ik baalde er wel van, en ik merk heel erg dat ik heel streng voor mezelf ben. Ik wil het liefst alles meteen goed doen en een uitstekende leerling zijn. Alhoewel ik wel begrijp dat dit niet mogelijk is. Ik ben gewoon iemand die wil presteren en als het dan wat slechter gaat dan word ik een beetje boos op mezelf. Hebben jullie dit ook?
Bambi1995 schreef:Had vandaag weer les, het was echt moeilijk vandaag en het ging niet zo heel goed vond ik. Het was mijn 5 de les. Het was gewoon hartstikke druk en we gingen de route rijden van wat je op het examen krijgt. Allemaal fietsers, voetgangers. Moeilijke kruispunten. Ik baalde er wel van, en ik merk heel erg dat ik heel streng voor mezelf ben. Ik wil het liefst alles meteen goed doen en een uitstekende leerling zijn. Alhoewel ik wel begrijp dat dit niet mogelijk is. Ik ben gewoon iemand die wil presteren en als het dan wat slechter gaat dan word ik een beetje boos op mezelf. Hebben jullie dit ook?
Peperkroket schreef:Bambi1995 schreef:Had vandaag weer les, het was echt moeilijk vandaag en het ging niet zo heel goed vond ik. Het was mijn 5 de les. Het was gewoon hartstikke druk en we gingen de route rijden van wat je op het examen krijgt. Allemaal fietsers, voetgangers. Moeilijke kruispunten. Ik baalde er wel van, en ik merk heel erg dat ik heel streng voor mezelf ben. Ik wil het liefst alles meteen goed doen en een uitstekende leerling zijn. Alhoewel ik wel begrijp dat dit niet mogelijk is. Ik ben gewoon iemand die wil presteren en als het dan wat slechter gaat dan word ik een beetje boos op mezelf. Hebben jullie dit ook?
Ja ik heb dat ookGelukkig zegt m'n instructeur heel vaak dat het logisch en goed is om fouten te maken (zeker in het begin) en dat niemand foutloos kan rijden en dat het daar ook helemaal niet om gaat.
Voor mij helpt het heel erg om het gewoon te zeggen als ik me onzeker voel of vind dat het niet goed gaat, dan kan hij het heel goed relativeren