Ik werkte gemiddeld 35 uur per week en nu is dat nog maar 10 uur per week (post sorteren bij Sandd en eens in de week kamers schoonmaken bij een verzorgingshuis).
Uiteraard wordt ik nog aangevuld door de WW maar ja dit duurt ook niet eeuwig meer.
Laatst zag ik een fantastische vacature voorbij komen voor magazijnmedewerker in Drachten.
De functie eisen waren: affiniteit met dieren, kennis van techniek, eigen vervoer en zelfstandig kunnen werken. Je zou dan 's ochtends gaan werken bij een paardenhouderij en dan later in een magazijn voor ruitersport artikelen.
Allen geen probleem voor mij, dus ik heel enthousiast gereageerd.
Krijg ik een reactie terug dat ik niet voldoe aan het profiel . . . euh pardon?
Ja ze hadden zo veel reacties binnen gekregen dat ze nu maar zijn gaan filteren en als je geen opleiding had in de hippische sector en geen stage had gelopen bij een manege, dan wordt je uit het systeem gegooid.
Pff wat was ik teleurgesteld

Ook mijn sollicitatiegesprek bij de EJ in september heeft helaas niks opgeleverd

Langzamerhand weet ik niet meer waar ik überhaupt nog op kan solliciteren en heb ik er ook geen moed meer voor.
@Astaloca: Dat is echt belachelijk zeg! Wat een rare gang van zaken. Vooral omdat hij ook nog vroeg of hij je zwart mocht betalen