Helaas door omstandigheden moet dit wel (minimaal deels) administratief zijn.
Omgeving Almere. Starten per 11 mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna schreef:Ik ga in september ook stage lopen.
Ik zoek een derdejaarsstage SPH voor 32 uur per week, verdeeld over 4 of 5 dagen. De stageperiode is 10 maanden, van september 2013 t/n juni 2014. Ik zoek iets in de richting van de jeugdzorg en in de omgeving Delft, Leiden, Zoetermeer, Den Haag. Ik heb al bij Bureau Jeugdzorg gesolliciteerd, maar zijn er nog mensen die meer ideeën voor mij hebben?
Saskiaa_ schreef:Ik ben op zoek naar een stageplaats voor 32 uur in de week, liefst in de jeugdzorg, maar een andere plaats waar met kinderen/jongeren gewerkt wordt kan eventueel ook. Belangrijk is wel dat er een HBO-begeleider aanwezig is. Ik zit dan in het derde jaar van de opleiding Pedagogiek (opleiding komt redelijk overeen met SPH en MWD, maar is enkel gericht op jongeren tot 23 jaar). Stageplaats moet vanuit Midden-Drenthe te bereiken zijn. (Regio Drenthe, Groningen, Overijssel, evt Friesland)
landvrouw schreef:Toch ook maar eens hier een oproepje plaatsen.
Ik zoek een stageplek op een zorgboerderij. Het liefste met kinderen, lichamelijk beperkte mensen of ex-gedetineerden. Ik zoek een plek om vanaf september 20 weken fulltime stage te lopen. Ik studeer Diermanagement, dus ben op zoek naar een bedrijf waarbij ik me kan richten op het welzijn van de dieren en wellicht op het (deels) managen van de boerderij.
Op max. uur afstand (met OV) van Leeuwarden of Sittard. Of ergens anders in het land als er mogelijkheden zijn om intern te gaan.