Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik heb echt al tig sollicitatiebrieven verstuurd, maar echt maar een enkele uitnodiging gehad...
).
. Arjette schreef:Soda, kun je mij geen les geven danIk heb echt al tig sollicitatiebrieven verstuurd, maar echt maar een enkele uitnodiging gehad...
Soda schreef:Blijkbaar breng je dat toch over in je brief.
JustBepr0ud schreef:Oh ik heb maandag en dinsdag sollicitaties bij de Plus & Jan Linders.
Ben eens benieuwd hoor. Mijn moeder zegt altijd dat ik vanalles moet vragen, zoals loon enzo en hoe alles in elkaar zit en pauzes en dit en dat.. maar ik vind dat altijd zo 'brutaal' over komen. Dus eens zien wat er gaat komen
Arabesk schreef:JustBepr0ud schreef:Oh ik heb maandag en dinsdag sollicitaties bij de Plus & Jan Linders.
Ben eens benieuwd hoor. Mijn moeder zegt altijd dat ik vanalles moet vragen, zoals loon enzo en hoe alles in elkaar zit en pauzes en dit en dat.. maar ik vind dat altijd zo 'brutaal' over komen. Dus eens zien wat er gaat komen
stel aan het begin van het gesprek geinteresseerde vragen als 'hoe lang bestaat het bedrijf al' 'hoeveel mensen werken er' etc
Pas aan het eind van het gesprek beginnen over pauzes en loon
In die contex is het volgens mij helemaal niet zo vreemd om te informeren naar pauzes en beloning.
En 2 voor docent op het mbo... sja je mot wat en deze zijn ook nog eens in de buurt. Denk dat ondanks de redelijk beperkte doorgroei mogelijkheden in het onderwijs, me het werk opzich toch veel boeiender en afwisselender lijkt dan 8u p/d achter een pc... word gillend gek van saaiheid. Elise schreef:Ik heb ook maar weer wat brieven de deur uit gedaan, 1 voor 'campaigner'. Ik weet alleen niet zeker of ik wel voor die stichting zou willen werken maar dat zien we dan wel weerEn 2 voor docent op het mbo... sja je mot wat en deze zijn ook nog eens in de buurt. Denk dat ondanks de redelijk beperkte doorgroei mogelijkheden in het onderwijs, me het werk opzich toch veel boeiender en afwisselender lijkt dan 8u p/d achter een pc... word gillend gek van saaiheid.
) dus we'll see
Sansje schreef:ik word zo moei van al die functieomschrijvingen waarin ze om werkervaring vragen... nou heb ik me verdikkie het leplazarus gestudeerd en een masteropleiding gedaan en alles... loop je er overal tegenaan dat ze werkervaring willen... en waar moet ik die dan op gaan doen als ze nergens starters willen... tgggg