Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRoossie95 schreef:Elinaa schreef:Ik hoop dat de wachtrij na de wachtrij korter is dan de wachtrij voor de wachtrij.
Daar heb ik ook weinig hoop voorVorige keer tot 15:00 in de wachtrij gestaan en toen bij 5 minuten voor het einde van de wachttijd 'het budget is op'
mvdende schreef:Het is iedere keer hetzelfde liedje. Vandaag laatste keer dat uitsluitend "nieuwe" mensen mogen aanmelden, de volgende ronde mag iedereen die vorig jaar maart goedkeuring heeft gekregen ook weer meedoen. Dus verwacht dan nog meer problemen...
Ze leren er kennelijk niets van.
SweetVanille schreef:mvdende schreef:Het is iedere keer hetzelfde liedje. Vandaag laatste keer dat uitsluitend "nieuwe" mensen mogen aanmelden, de volgende ronde mag iedereen die vorig jaar maart goedkeuring heeft gekregen ook weer meedoen. Dus verwacht dan nog meer problemen...
Ze leren er kennelijk niets van.
Nieuwe mensen? Nee, iedereen kan meedoen. Gaat per kalenderjaar.
purny schreef:Het zou idd wel een stuk eerlijker zijn als je gewoon een budget maar 1 keer zou kunnen aanvragen. Zodat iedereen er de vruchten van kan plukken voor zover dat mogelijk zou zijn.
Vayo schreef:purny schreef:Het zou idd wel een stuk eerlijker zijn als je gewoon een budget maar 1 keer zou kunnen aanvragen. Zodat iedereen er de vruchten van kan plukken voor zover dat mogelijk zou zijn.
Vind ik ook.
Ik sta nog steeds in de wachtrij en zie niet dat aanvragen niet meer gaat lukken. Op Twitter ook nog niet, dus wacht voor de zekerheid nog maar even af.