Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
..... heb ik meer last van drukte dan thuis. Fijn dat je daar goed kan werken en dat de feedback mee valt.

Bubblewrap schreef:Ik word helemaal blij van jullie reacties!![]()
Arnon, zeker! Al voelt het nog niet 'echt'. Maar dat komt waarschijnlijk omdat gister leek op alle andere dagen. Achter de laptop videobellen
Maar de vlag uit en alle toffe reacties doen mij echt beseffen dat ik afgestudeerd ben![]()
Ik blijf hier iig nog even hangen om jullie aan te moedigen!
Je zult nog wel niks gehoord hebben? Gezien het weekend is.
Kan ik heel erg naar uit kijken.
Dat werkt een stuk fijner haha Felien_Kyra schreef:Bubblewrap schreef:Ik word helemaal blij van jullie reacties!![]()
Arnon, zeker! Al voelt het nog niet 'echt'. Maar dat komt waarschijnlijk omdat gister leek op alle andere dagen. Achter de laptop videobellen
Maar de vlag uit en alle toffe reacties doen mij echt beseffen dat ik afgestudeerd ben![]()
Ik blijf hier iig nog even hangen om jullie aan te moedigen!
Gezellig!
Es_ther, spannendJe zult nog wel niks gehoord hebben? Gezien het weekend is.
Ik zit best wel op tegen aankomende week. 12 interviews gepland staan. Ben bang dat het best een pittige week wordt, maar daarentegen vind ik het ook heel leuk om te horen wat de mentoren te vertellen hebben die ik interview. Bovendien ga ik zondag, vijf dagen naar SchiermonnikoogKan ik heel erg naar uit kijken.
Verder merk ik dat het verslag steeds meer eigen en duidelijk wordtDat werkt een stuk fijner haha
Bubblewrap schreef:12 interviews! Tof![]()
Dat zou ik ook even pittig vinden als ik het in mijn agenda zie staanIk zou vragen of je de interviews op mag nemen, dan kun je je richten op het gesprek en hoef je óók niet na te denken over wat je meeschrijft.
Morris schreef:Hoe ga je de transcriberen?
Zelf?
Hoe lang duurt je interview?
Ik had vier interviews van een half uur. Ik heb ze zelf getranscribeerd, gewoon vanaf de iPhone. (Ik mocht ze dus opnemen)
Ik was twee uur per interview kwijt aan het transcriberen. Ik vond het intensief, maar het leverde hele mooie informatie op, waar ik echt wat mee kon.

Ben benieuwd, maar je laat vast wel van je horen haha.
ik moet er 12-15 in totaal. Jij kan echt geen boe of baa meer zeggen als je klaar bent met deze week
). Hopelijk deze week 2, maar iig 1. Transcriberen doe ik echt wel 4uur over 1 interview. Waardevolle info idd, maar wel enorm intensief.
Ik had wat vragen over mijn afstuderen vrijdag en hij kopt terug met "dit zou je toch wel moeten weten onderhand"
) versterkt is. Lekker hoor.
)