Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En ze moet er natvoer doorheen hebben dus kan het ook niet in een snuffelmat of ander speelgoed stoppen. Ik kijk het sowieso nog wel even tot morgen aan en dan zal ik de baasjes ook vragen. Die hadden het er namelijk wel als aandachtspunt bijgezet. Cayenne schreef:Ik zou als baasje niet zo blij zijn wanneer wensen genegeerd worden, hoe goed bedoeld ook.
Wat als het wel fout gaat en een andere (logeer)hond grijpt?
Ik wil niet dat ze zonder lijn lopen en GEEN moment!! alleen in de tuin zonder toezicht.. want ik weet dat mijn takkie anders wel gaat zoeken of er nog een uitweg is ergens.

Ianthe schreef:En dan kom je straks bij iemand die denkt ooh kunnen wel lekker loslopen joh met andere honden;) En kan ook, maar ik wil het niet, want ik ken die andere honden niet.
.
. Kaus schreef:Wat zouden jullie min/max vragen om zes weken op een hond te passen van directe familie?
Hond is enorm groot, geen schoot hondje. Kan goed alleen thuis zijn maar wel erg waaks, verder erg lui en hoeft niet zo nodig drie keer per dag op wandeling.![]()
Volgens normaal tarief zou dit op ongeveer 840€ uitkomen, nu wil ik best korting geven omdat het familie is en voor zo'n lange periode. Maar nu was hun voorstel 200€...
Als het nou niet mijn werk was soit, maar nu verdien ik er toch wel grotendeels mn brood mee en dan is nog geen 5€ per dag wel erg weinig.
Zij zouden absoluut niet op mijn honden passen. Zelfs met een familieweekend toen mijn vriend en ik nog even een winkel in wilden wilden ze onze hond (toen nog eentje) niet even onder hun hoede nemen bij het huisje. 
We zijn uiteindelijk akkoord gegaan met 50€ per week. Niet veel maar ik wil toch ook wel erg graag 'mijn' hond terug voor een paar weken en dan is 50€ ook wel een leuke tegemoetkoming.
Leuke dieren, zie je niet zo veel. Wat bij mijn broer hun mastiff heel goed werkt is meteen een 'droog' routine er in slijten. Na drinken direct zit en snoet afvegen met een handdoek, en niets maar dan ook absoluut niets laten schooien. Eten gebeurt uit de bak en that's it. Hoppit schreef:LandseerLeuke dieren, zie je niet zo veel. Wat bij mijn broer hun mastiff heel goed werkt is meteen een 'droog' routine er in slijten. Na drinken direct zit en snoet afvegen met een handdoek, en niets maar dan ook absoluut niets laten schooien. Eten gebeurt uit de bak en that's it.
Zij hebben nergens kwijl; echt fantastisch!