Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik zou als baasje niet zo blij zijn wanneer wensen genegeerd worden, hoe goed bedoeld ook.
Wat als het wel fout gaat en een andere (logeer)hond grijpt?
Ianthe schreef:En dan kom je straks bij iemand die denkt ooh kunnen wel lekker loslopen joh met andere honden;) En kan ook, maar ik wil het niet, want ik ken die andere honden niet.
Kaus schreef:Wat zouden jullie min/max vragen om zes weken op een hond te passen van directe familie?
Hond is enorm groot, geen schoot hondje. Kan goed alleen thuis zijn maar wel erg waaks, verder erg lui en hoeft niet zo nodig drie keer per dag op wandeling.![]()
Volgens normaal tarief zou dit op ongeveer 840€ uitkomen, nu wil ik best korting geven omdat het familie is en voor zo'n lange periode. Maar nu was hun voorstel 200€...
Als het nou niet mijn werk was soit, maar nu verdien ik er toch wel grotendeels mn brood mee en dan is nog geen 5€ per dag wel erg weinig.
Hoppit schreef:LandseerLeuke dieren, zie je niet zo veel. Wat bij mijn broer hun mastiff heel goed werkt is meteen een 'droog' routine er in slijten. Na drinken direct zit en snoet afvegen met een handdoek, en niets maar dan ook absoluut niets laten schooien. Eten gebeurt uit de bak en that's it.
Zij hebben nergens kwijl; echt fantastisch!