Pikkepor schreef:Mijn vriend stelde dat ook voor... maar dan kijk ik wel weer liever zelf![]()
Het is als een pleister... die je het beste er in 1x aftrekt.. ofzoiets.
Ook dat doe ik liever zelf.
Haha, dat is een mooie vergelijking.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn verslag wordt niet nagekeken omdat ik het verkeerde lettertype heb gebruikt terwijl ik het nog nagevraagd had omdat er 2 dingen stonden.. Allebei mocht en nu doet ze dit..
.
xDarkness schreef:Ha dames,
Ik laat ook weer eens wat me horen. Hier gelukkig helemaal op mijn plek en tot nu toe alleen maar goede cijfers teruggehad, dus mogen niet klagen(dat doen we natuurlijk altijd... xD). Alleen project met klasgenoten is een groot dra-ma. Meerderen die daar last van hebben?
Balen mjwb dat IBL niet bevalt. Het is ook niet mijn cup of tea geweest helaas... Is er iets waar ik je mee kan helpen?
Hoe heeft iedereen zijn/haar eerste tentamenweek overleefd?
Ik moet gewoon even de motivatie vinden om mijn P te halen haha xDarkness schreef:Ha dames,
Ik laat ook weer eens wat me horen. Hier gelukkig helemaal op mijn plek en tot nu toe alleen maar goede cijfers teruggehad, dus mogen niet klagen(dat doen we natuurlijk altijd... xD). Alleen project met klasgenoten is een groot dra-ma. Meerderen die daar last van hebben?
_mjwb schreef:xDarkness schreef:Ha dames,
Balen mjwb dat IBL niet bevalt. Het is ook niet mijn cup of tea geweest helaas... Is er iets waar ik je mee kan helpen?
Hoe heeft iedereen zijn/haar eerste tentamenweek overleefd?
Fijn dat deze opleiding wel leuk is!![]()
Mijn projectgroepje is ook een complete drama. We begonnen met 7 en zijn nu nog met 4.
Neehoor dankjewel!Ik moet gewoon even de motivatie vinden om mijn P te halen haha
saabineex schreef:xDarkness schreef:Ha dames,
Vreselijk die samenwerking. Denk ik komop, je bent volwassen. Gedraag je ook gewoon zo..

saabineex schreef:xDarkness schreef:Ik helaas net een onvoldoende teruggekregen. Was wel te verwachten maar toch even balen. Zeker omdat het een 5,3 is. Maargoed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. En jullie?
Hè balen zeg... Hoeveel tentamenweken erna kan je herkansen?