examenstress

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 18:33

LoveGlove schreef:
Ja verder ging het goed. Waren 2 of 3 andere vragen waar ik letterlijk heb gegokt, waarschijnlijk omdat mijn logica ontbreekt.

Ben ik hier de enige die bij van die simpele vragen altijd veel te moeilijk nadenkt? Ik betrapte mezelf daar vandaag 1 keer op :')

Ik ook hoor, bij een vraag ging naar jaren rekenen, kwam ik er achter dat het helemaal niet nodig was :evaw:

sauffi

Re: examenstress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 18:47

Loveglove: ik vraag 21 ook een beetje op gevoel gedaan. Had er eentje fout dus nog wel 1 punt ervoor gekregen.

Ik kijk mn examens wel na voor zover ik tijd heb om het over te schrijven op een kladblaadje.

Ik vond economie vrij makkelijk, ook al nagekeken en mijn cijfer valt tussen de 7 en de 7,5 dit is wel uitgaande van de omzettingstabel van vorig jaar waar je evenveel punten kon scoren als dit jaar. Dus zal wel aardig in de buurt zitten of de N term moet heel erg veranderen.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:33

Je moet je binas zelf mee nemen toch?

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:36

roosjenat schreef:
Je moet je binas zelf mee nemen toch?

Soms biedt school ze ook aan, wij moeten het zelf meenemen maar als t goed is heeft je school je daarover geïnformeerd. Ik zou hem gewoon zelf meenemen om er zeker van te zijn!!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:48

A12345678910 schreef:
LoveGlove schreef:
Ja verder ging het goed. Waren 2 of 3 andere vragen waar ik letterlijk heb gegokt, waarschijnlijk omdat mijn logica ontbreekt.

Ben ik hier de enige die bij van die simpele vragen altijd veel te moeilijk nadenkt? Ik betrapte mezelf daar vandaag 1 keer op :')

Ik ook hoor, bij een vraag ging naar jaren rekenen, kwam ik er achter dat het helemaal niet nodig was :evaw:

Was dat toevallig de vraag over hoeveel glazen bier er verkocht moeten worden om dezelfde hoeveelheid geld binnen te krijgen? Want dat is waar ik dus veel te moeilijk ging nadenken :')

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 20:50

sauffi schreef:
Loveglove: ik vraag 21 ook een beetje op gevoel gedaan. Had er eentje fout dus nog wel 1 punt ervoor gekregen.

Ik kijk mn examens wel na voor zover ik tijd heb om het over te schrijven op een kladblaadje.

Ik vond economie vrij makkelijk, ook al nagekeken en mijn cijfer valt tussen de 7 en de 7,5 dit is wel uitgaande van de omzettingstabel van vorig jaar waar je evenveel punten kon scoren als dit jaar. Dus zal wel aardig in de buurt zitten of de N term moet heel erg veranderen.

Ik wist het wel :P

Ik haal bij economie meestal met gemak een 8. Dus moet niet moeilijk zijn :P
Maar dat haal ik voor bijna elk vak makkelijk. Alleen nederlands, tekenen en gym zijn de vakken waar ik meer moeite moet doen om een 8 te halen. Gym al helemaal. Daar moet ik vaak al mijn best doen om een 6 te halen. Vooral als het gaat om rennen :')

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 21:20

LoveGlove schreef:
A12345678910 schreef:

Was dat toevallig de vraag over hoeveel glazen bier er verkocht moeten worden om dezelfde hoeveelheid geld binnen te krijgen? Want dat is waar ik dus veel te moeilijk ging nadenken :')

Nee dat niet!

Het is die vraag over dat kinderbijslaggeld ofzo
Maar volgens mij heb ik die hele toets ook verpest ookal had ik er een goed gevoel over

Ben nu aan het leren voor ak

Loeka_Polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 21:24

Merelll schreef:
WildDreams schreef:
Oke wat was dat voor leuke grap bij scheikunde. Jeetje mina wat een rot toets vond ik het! Ook veels te lang, heb 5 vragen overgeslagen en maar 1 iemand van onze 4 klassen was op tijd klaar. Een vriendin die een 8,4 staat, vond het zelfs echt een rottoets :')
Op naar Nterm 2! Hopelijk

Ik had het examenpakket van scheikunde gekocht, uiteindelijk maar 9/54 gekeken, oeps :') Maar wat ik gekeken heb was wel superhandig!

Bij ons was iedereen juist wel optijd klaar en er wel positief over, vonden hem allemaal heel makkelijk.
Ik vond hem wel redelijk maar wel raar, waar was de redox en gwn reactievergelijkingen? Teveel uitleg naar mijn mening en dat kan je maar zo toch compleet fout hebben...

Ik meld me ook even! ook vwo sk gedaan vandaag! en, waar waren de zuren en basen? en redox? en de reactievergelijkingen? ik heb geen idee? Ik dacht dat ik het wel prima had gemaakt, ik was in ieder geval optijd klaar maar nu blijkt na het nakijken dat ik alles verkeerd begrepen heb :')

tja... ik heb naar verwachting een 4.3 bij een n-term van 1 voor zover ik het nog even snel heb nagekeken... duimen maar voor een hoge n-term! -O-

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 08:28

Heel veel succes iedereen!! :D

Dit is mijn laatste dag: kunst en wiskunde A :\

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:38

Succes iedereen!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:02

Succes iedereen vandaag. Ik heb gelukkige eventjes een dagje vrij :)

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:12

Succes iedereen!

Ik ben elke dag een beetje banger dat ik ga zakken :n

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:23

Phoeboe schreef:
Succes iedereen!

Je hebt voorlopig gezakt en definitief gezakt. Zakken is helemaal niet erg als je gewoon nog mag herkansen! Ik moet waarschijnlijk ook herkansen om te kunnen slagen, maar dat is net zoveel waard als in een keer slagen hoor :j

Je kan het!! *\o/*

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:27

Phoeboe schreef:
Succes iedereen!

Ik ook. Maar ik weet dat ik niet zak. Maar de angst is er inderdaad wel. Elke keer een beetje meer

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:29

Het is gewoon niet eerlijk dat we tussendoor geen cijfers terug krijgen of een soort tussenstand, ik weet echt niet hoe ik tot 14 juni moet wachten hoor.. Ik had beter in die tijd een vakantie kunnen boeken :')

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-17 10:32

KirstenHorse schreef:
Phoeboe schreef:
Succes iedereen!

Je hebt voorlopig gezakt en definitief gezakt. Zakken is helemaal niet erg als je gewoon nog mag herkansen! Ik moet waarschijnlijk ook herkansen om te kunnen slagen, maar dat is net zoveel waard als in een keer slagen hoor :j

Je kan het!! *\o/*

ik moet waarschijnlijk ook herkansen om te kunnen slagen -O- maar ik hoop echt dat dat nog lukt!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:34

Phoeboe schreef:
Het is gewoon niet eerlijk dat we tussendoor geen cijfers terug krijgen of een soort tussenstand, ik weet echt niet hoe ik tot 14 juni moet wachten hoor.. Ik had beter in die tijd een vakantie kunnen boeken :')

Valt niets aan te doen :(
Ik ga gewoon mezelf laten verassen. Ik zie wel. Hopen dat het cum laude wordt :D

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:13

Phoeboe schreef:

Ik ga van 4 tot 11 juni op vakantie, lekker ff ontspanen en niet aan dat telefoontje denken

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:22

Phoeboe schreef:

Haha, is idd stom dat we geen eerdere cijfers krijgen. Daarom hebben mijn ouders ervoor gezorgd dat we in tussen tijd op vakantie gaan dus ik ga woensdag 18 dagen weg naar Frankrijk en Spanje even uitrusten haha.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:24

Vanochtend aardrijkskunde gehad. Toets ging opzich wel maar mijn zenuwen hielpen niet echt. Mocht alleen in de andere deel van gymzaal zitten zodat ik zo vaak naar de wc kon als ik wou haha. Super fijn en zenuwen gingen ook weg.

Maar nu heb ik straks nask 1 en ben zo bang dat het mis gaat.

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 16:44

Willen jullie lachen? Ik had vandaag wiskunde A examen en de laatste vraag ging over bioscopen, ik ben echter zo dyslectisch als een grindtegels dus las ik bisschoppen. Ik snapte er helemaal niks van, vond de vraag zo raar :') . Ik kwam er pas na het examen achter dus mn docent gaat straks een heel a4tje lezen over bioscopen die huisbezoeken doen bij mensen...

De berekeningen waren volgens mij wel goed. :')

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 16:49

elle108030 schreef:
Willen jullie lachen? Ik had vandaag wiskunde A examen en de laatste vraag ging over bioscopen, ik ben echter zo dyslectisch als een grindtegels dus las ik bisschoppen. Ik snapte er helemaal niks van, vond de vraag zo raar :') . Ik kwam er pas na het examen achter dus mn docent gaat straks een heel a4tje lezen over bioscopen die huisbezoeken doen bij mensen...

De berekeningen waren volgens mij wel goed. :')

_O-

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 16:51

Hahahah ik las in het begin dus okk bisschoppen.
Vond de laatste vraag wel raar en geen idee lf ik hem goed heb gedaan..

Maar vond het examen wel te doen

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 16:57

:')

Ik ben klaaaaar! :D

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 17:44

Ik had echt tijdtekort bij Wiskunde (a)
Weet bijna zeker dat ik een onvoldoende heb 60% sws fout of niet ingevuld... en nu hoofdpijn :\