Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marley93 schreef:Mensen die bij de LOI vrijstelling hebben aangevraagd: hoe snel kregen jullie een reactie hierop? Ik heb gistermiddag mijn vrijstellingen aangevraagd en wil zo graag beginnen met de opleiding. :’)
RoosvanBlue schreef:marley93 schreef:Mensen die bij de LOI vrijstelling hebben aangevraagd: hoe snel kregen jullie een reactie hierop? Ik heb gistermiddag mijn vrijstellingen aangevraagd en wil zo graag beginnen met de opleiding. :’)
Ik wacht nu sinds het op de post doen een week of 2. Kan je niet alvast beginnen met de vakken waar je zeker géén vrijstelling voor hebt? Die motivatie moet je lekker uitnutten nu je het nog hebt
marley93 schreef:Mensen die bij de LOI vrijstelling hebben aangevraagd: hoe snel kregen jullie een reactie hierop? Ik heb gistermiddag mijn vrijstellingen aangevraagd en wil zo graag beginnen met de opleiding. :’)
marley93 schreef:Ik heb het via de mail aangevraagd. Maar wordt dat geen gedoe wat betreft aangepaste betalingen? Ik weet namelijk van één vak dat ik het zeker niet hoef te volgen ivm een certificaat van hoger niveau wat ik al op zal heb daarvoor, alleen de andere vakken zijn even afwachten.
RoosvanBlue schreef:marley93 schreef:Ik heb het via de mail aangevraagd. Maar wordt dat geen gedoe wat betreft aangepaste betalingen? Ik weet namelijk van één vak dat ik het zeker niet hoef te volgen ivm een certificaat van hoger niveau wat ik al op zal heb daarvoor, alleen de andere vakken zijn even afwachten.
Oh, ik dacht dat je al betaald had en toegang had tot het portal. Maar je zit natuurlijk nog in het proces daarvoor. Sorry, bij mij was dat net even anders. Ik zit in dat vrijstelling-proces i.v.m. extern examen dat je moet halen om het vak af te ronden. Dan ben ik bang dat je toch nog wel even geduld moet hebben. In dat geval; geniet nog maar even van je vrijheid
Ik moet nog 1 opdracht indienen en daarna nog 1 opdracht maken. Laatste loodjes, pfff...!
Booooo schreef:Haha nee! Ik heb zo weer een examen, Engels schrijven.
Rekenen heb ik een 6 voor gehaald![]()
In mijn boek bij Engels schrijven (email) staat je begint direct met de kern, geen intro een email moet kort zijn blabla je valt gelijk met de deur in huis.
Nu staat er een live webinar van mijn leraar online. Gisteren zitten kijken, die zegt je doet hetzelfde als met een brief dus intro, kern, slot. Je valt niet meteen met de deur in huis.
Lekker duidelijk he?