Die van mij gaat zelf ook lopen stressen als ik gestressd ben (hij spiegelt énorm), dus ik heb mijzelf voorgenomen dat ik pas na de examens weer echt ga rijden, dus ik ben nu alleen wat aan het longeren en omprutsen. Maar nog 2 examens, scheikunde en wiskunde ( ) en dan hebben we na woensdag vakantie dus kunnen we dan weer lekker gaan rijden!
Wat moet iedereen er nog veel zeg! Ik moet alleen biologie nog.
Mijn bijrijdpaard liep ook niet fantastisch, maar dat komt als het goed is niet van mijn spanning. Hij had gewoon spierpijn van de dag ervoor
spookyskippy
Geplaatst: 22-05-16 10:55
Ik heb morgen natuurkunde, dinsdag biologie. Krijg nu wel stress van die vakken. Vandaag van beide vakken een oefenexamen maken en leren. Donderdag heb ik scheikunde, ben heel erg benieuwd hoe dat gaat. Hoop eigenlijk wel op een 7,5 of hoger.
Hier nog 2, Wiskunde A en Kunstgeschiedenis... Ik ben aan het stressen voor wiskunde A en daardoor krijg ik kunstgeschiedenis er niet in, schiet lekker op zo
jippie5
Geplaatst: 22-05-16 14:43
Kan iemand me het verschil tussen nominaal en reeel uitleggen? Bij bijvoorbeeld rente.
Ik heb trouwens een samenvatting van economie, als je me een berichtje doet met je email-adres kan ik mijn samenvatting sturen? of als er anderen zijn die dat willen ?