NoorW schreef:Mijn Nederlands docente is een grote chaoot en ondertussen ook nog conrector, dus ik ben benieuwd hoe het bij ons gaat lopen![]()
Ik zit momenteel vooral ernstig in de stress over mijn pws. Ik ben net over de helft denk ik, en ik heb vandaag gehoord dat we het eigenlijk over 2/3 weken af moeten hebben, omdat we dus niets weten over hoe lang de school nog bestaat en het handig is om het af te hebben vóór we naar een andere school gaanDus mijn mentor echt zo: "Jongens, maak allemaal je profielwerkstuk héél snel af! Maar het mag niet ten koste gaan van de kwaliteit natuurlijk!"
Profielwerkstukstress heb ik ook
ben echt benieuwd hoe dat gaat lopen. Maar moet jij hem al over een aantal weken inleveren? Dan is mijn school wel erg laat denk ik haha. Wij hebben deze week de kick-off voor de profielwerkstukken gehad, dus we zijn nu ingedeeld en hebben een onderwerp enzo.Ik schrik trouwens echt van jullie roosters, behalve in de derde heb ik eigenlijk nooit echt verschrikkelijke roosters gehad. Mijn rooster ziet er nu zo uit:
maandag: 8.15 tot 13.55 (ben wel geblesseerd dus hoef hopelijk niet naar gym, dan ben ik 9.55 uit
)dinsdag: 9.05 tot 14:45
woensdag: 8.15 tot 13:55
donderdag: 8.15 tot 14:45
vrijdag: 8.15 tot 10:45
Ik heb wel op dinsdag en donderdag nadat ik uit ben toetsuren, maar als het goed is hebben we niet zo heel veel toetsen meer

En de laatste periode ga ik skiën of snowboarden in Snowworld! Heerlijk om op deze manier gym te doen hoor! Lekker doen wat je zelf leuk vindt!
Vind het echt vréselijk die gymlessen, bah