Ik word er zo enthousiast van dat ik bijna mee zou willen kijken.

Vandaag ook vroeg opgestaan om te leren, maar goed dat ik ruim gepland had om wakker te worden. Want dat heb ik zeer zeker nodig, ken mezelf ondertussen wel.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Succes hahaha. Ik ga ook even aankleden en kamer opruimen en dan aan de slag. Drukkkkeee planning.
Veel plezier alvast zondag.
Ik ben 8 uur opgestaan, en op de planning nú te beginnen. Dus zo maar naar beneden lopen en écht beginnen. 
Nog vier hoorcolleges, ik hoop ze voor het werken (17u) af te hebben, zodat ik vanavond nog eens alles kan doornemen en dan moet het goed zijn voor morgen.
Welke studie doe je? Degene die je hebt gemaild, was dat de coördinator van de minor of van je studie? Ik zou sowieso vragen of er wel eens uitval is in de minor (mensen die hun verplichte vakken toch niet halen en zodoende niet aan de minor kunnen starten) of om welke reden dan ook niet beginnen zodat er nog een plekje vrij komt.
Ik zou zelf niet zo bang zijn voor vertraagd afstuderen, als je daardoor de vakken kunt volgen die je echt leuk vindt en de extra tijd gebruikt om je CV op te beuren. Maar als de kans groot is dat je er volgend jaar weer niet tussenkomt, dan is een plan B misschien de enige optie. Dat halfjaar vakken volgen die je net iets minder leuk vindt overleef je wel 
Vanavond nog eens alle slides doorlezen, en dan moet het goedkomen. Hebben jullie een goede dag gehad en de planningen kunnen volhouden?

Maar nu heb ik tenminste een fiets om ergens te komen haha.
Vandaag was echt een poedersuiker dag, kon me echt niet concentreren.. de hele tijd hoofdpijn, snotteren en gewoon in z'n geheel niet lekker.
Frummels schreef:Lief dat je t vraagt Corien: volgens mij wel redelijk! zowel gisteren als vanmorgen. Dus ben benieuwd. Heb jij er nog eentje gehad na Engels?
Ik heb morgen de laatsten, eentje om 9:00 en eentje om 18:30
Zo snel even wat eten en dan doe ik na het eten nog 3 hoofdstukken. Dat moet lukken in een uurtje denk ik.
Beterschap, hpoelijk wordt je snel weer beter!