Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als het maar netjes is
finnens schreef:DPTomboy schreef:Ik kom me ook melden!
Gisteren te horen gekregen dat ik ben aangenomen in Steenwijk en nu net terug van een rondleiding/kleding/enz..
Volgende week woensdag eerste training, ben erg benieuwd!
Hoe zit dat bij jullie met schoenen?
Ik moest na mijn training (dus na 3-4x) maar bestellen via een formulier dat ik daar kan krijgen ofzo. Enig idee hoeveel die dingen kosten?
Gefeliciteerd!
Grappig dan worden we collega's, ik ben nu ook net bij Steenwijk
Heb gister mn eerste training gehad en was best leuk, ik raakte alleen echt door de war van al die afkortingensta achter de kassa haha!

DPTomboy schreef:Leuk! Ik heb morgenavond mijn eerste training, ben erg benieuwd! ook counter
Was het te doen op gewone schoenen of ben je vaak bijna onderuit gegaan?
Daar zie ik mezelf nog wel voor aan namelijk

Maar ik kon helpen bij de Drive en met schoonmaken.
finnens schreef:DPTomboy schreef:Leuk! Ik heb morgenavond mijn eerste training, ben erg benieuwd! ook counter
Was het te doen op gewone schoenen of ben je vaak bijna onderuit gegaan?
Daar zie ik mezelf nog wel voor aan namelijk
Dan staan we straks misschien samen achter de kassa
Het is best wel heel erg glad en ik moet echt oppassen als ik loop, maar ben ook niet super voorzichtig
Ik ga in ieder geval snel andere schoenen aanschaffen want is wel echt nodig!
Trouwens, heb ik jou niet al eens ontmoet op een fotomeeting in Havelte?
Had vandaag m'n tweede train dagje en ging echt goed, ze hebben me eigelijk helemaal niet hoeven te helpen.
Het was wel echt heel rustig, heb maar 7 mensen hoeven te helpen in 3 uurMaar ik kon helpen bij de Drive en met schoonmaken.
Enn heb echt leuke collega's
) en dan maar eens naar een formulier vragen om schoenen te bestellen.
met een half uurtje pauze en met geluk 2 breaks.
sinds deze week mooie zwarte vesten met vorm die we aan de counter en drive aan mogen. Niet in de keuken. Ook het gestreepte shirt hebben wij

Mandarijn schreef:Ik sta nu steeds tussen de 4 en 6 uur ingeroosterd, vind het wel prima.
Alleen vijf uur wat minder, da's toch wel iets lang zonder pauze (dorst!).
Ik weet niet hoe het bij ons zit met de feestdagen, volgens mij kon je gewoon voorkeur opgeven. Als het goed is heb ik 2e Kerstdag en Oudjaarsdag vrij. Nieuwjaarsdag vind ik nooit zo erg om te werken, liever dat dan de hele familie langs moeten om gelukkig nieuwjaar te wensen...![]()
Lange mouwen mag bij ons volgens mij wel, de managers hebben dat ook en ik zie sommige collega's bij de Drive en zo ook met de mouwen omlaag werken.