Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Destination schreef:Bij ons is het ook in de gymzaal.
Hoezo een rekenmachine check? Ze mogen toch niet meer wissen wat erin staat?
XNienke_ schreef:Destination schreef:Bij ons is het ook in de gymzaal.
Hoezo een rekenmachine check? Ze mogen toch niet meer wissen wat erin staat?
Er is zo'n betaalde app die je er op kan zetten, die is verboden, dat gaan ze controleren bij ons.
We kregen een mail:
"We hebben van de inspectie te horen gekregen dat er extra gelet moet worden op het gebruik van een App, ZoomMath, bij wiskunde. Die App mag je niet op je grafische rekenmachine hebben!
We zullen voor het examen, tijdens het examen en na het examen controleren op die App. Mocht er geconstateerd worden dat je die App op je mobiel hebt dan moeten we daar melding van maken. Je snapt dat bij constatering van dit feit, het gebruik maken van verboden hulpmiddelen, de inspectie kan overgaan tot het ongeldig verklaren van je examen wiskunde."
MarlindeRooz schreef:Mies schreef:Wie heeft er nog meer CKV2 ?? Als ik naar oude examens kijk raak ik volledig in de stress omdat ik nauwelijks antwoorden weet op de vragen. Ik ben het nog het meest bang voor dit vak omdat het puur inzicht is.
Havo? Over hofcultuur en cultuur van het moderne?
Boself schreef:_Lois_ schreef:Maar soms gaat het bij tekstverklaringen ook over van die dingen dat je denkt..
Heb dat overigens alleen bij Nederlands, alle andere talen gaan me prima af
Precies dit.![]()
Succes iedereen die maandag begint!
Heeft iemand hier trouwens scheikunde of aardrijkskunde (of beide?)

Sterkte nog
Mijn beste vriendin heeft dat morgen (of eigenlijk vandaag dus) op moederdag nog wel
Ga morgen even met haar naar haar verzorgpaard.. 
Wat lastig als je daar dan ook nog niet heen kunt, wat heb je gedaan dat je op de bank moet blijven?
Nu ze een vriend heeft komt ze minder naar mij toe maar vorig jaar was ze hier zelfs op haar verjaardag
Jolijn.
sterkte Jolijn, wat ontzettend naar