De CSE's komen eraan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Re: De CSE's komen eraan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 21:56

Bij ons is het ook in de gymzaal.
Hoezo een rekenmachine check? Ze mogen toch niet meer wissen wat erin staat?

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:06

Destination schreef:

Er is zo'n betaalde app die je er op kan zetten, die is verboden, dat gaan ze controleren bij ons.
We kregen een mail:

"We hebben van de inspectie te horen gekregen dat er extra gelet moet worden op het gebruik van een App, ZoomMath, bij wiskunde. Die App mag je niet op je grafische rekenmachine hebben!

We zullen voor het examen, tijdens het examen en na het examen controleren op die App. Mocht er geconstateerd worden dat je die App op je mobiel hebt dan moeten we daar melding van maken. Je snapt dat bij constatering van dit feit, het gebruik maken van verboden hulpmiddelen, de inspectie kan overgaan tot het ongeldig verklaren van je examen wiskunde."

NaomixAline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:07

Ik heb juist t tegenovergestelde gevoel! Ik zit nu al 7(!!!!!) jaar op t vwo en ben nu echt wel klaar voor uni!

Ik woon ook maar 10 minuten van school fietsen, dus als dat ding uit elkaar valt moet ik maar even hard rennen! :p

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:11

Wie heeft er nog meer CKV2 ?? Als ik naar oude examens kijk raak ik volledig in de stress omdat ik nauwelijks antwoorden weet op de vragen. Ik ben het nog het meest bang voor dit vak omdat het puur inzicht is. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:11

XNienke_ schreef:
Destination schreef:

Er is zo'n betaalde app die je er op kan zetten, die is verboden, dat gaan ze controleren bij ons.
We kregen een mail:

"We hebben van de inspectie te horen gekregen dat er extra gelet moet worden op het gebruik van een App, ZoomMath, bij wiskunde. Die App mag je niet op je grafische rekenmachine hebben!

We zullen voor het examen, tijdens het examen en na het examen controleren op die App. Mocht er geconstateerd worden dat je die App op je mobiel hebt dan moeten we daar melding van maken. Je snapt dat bij constatering van dit feit, het gebruik maken van verboden hulpmiddelen, de inspectie kan overgaan tot het ongeldig verklaren van je examen wiskunde."

Ik snap wel waarom...
http://www.zoommath.com/

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:12

Zoommath? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Is hier niet bekend :D

Edit: wel lekker makkelijk voldoende halen met die app haha
Laatst bijgewerkt door Destination op 10-05-14 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:13

Hier ook niet, maar als je kijkt op die website snap je dat ze het verboden hebben. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:25

Mies schreef:
Wie heeft er nog meer CKV2 ?? Als ik naar oude examens kijk raak ik volledig in de stress omdat ik nauwelijks antwoorden weet op de vragen. Ik ben het nog het meest bang voor dit vak omdat het puur inzicht is. :=

Havo? Over hofcultuur en cultuur van het moderne?

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:47

MarlindeRooz schreef:
Mies schreef:

Havo? Over hofcultuur en cultuur van het moderne?

Ja en massacultuur.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:54

Boself schreef:
_Lois_ schreef:
Maar soms gaat het bij tekstverklaringen ook over van die dingen dat je denkt.. :O
Heb dat overigens alleen bij Nederlands, alle andere talen gaan me prima af :Y)

Precies dit. :')

Succes iedereen die maandag begint!

Heeft iemand hier trouwens scheikunde of aardrijkskunde (of beide? <<) )

ik allebei...

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:59

SophieFT schreef:
nardxash schreef:
Nederlands wil ik maandag nog oefenen en ook dier maar dier is wat lastiger

Ik ken iemand die dat examen al heeft gedaan ;) Wat wil je weten?

Ik wil graag weten of ik voor dier ook oefenexamens moet maken of dat ik voldoende doe met leren voor dier voor het examen

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 00:35

Ik heb Aardrijkskunde! :)

Zie je, songfestival is veel leuker :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 00:48

En we zijn 2de :D

Morgen maar weer aan de bak.. ik heb daar echt geen zin in haha

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 01:04

Vandaag sterfdag van me moeder gehad.. Was begonnen aan me wiskunde examen maar merkte dat de tranen over me papier gingen dus toch maar gestopt. Morgen vroeg dus wiskunde examen en een nask 1 examen maken en daarna onspannen :)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 01:09

Ahw dat lijkt me echt vreselijk -O- Sterkte nog :(:) Mijn beste vriendin heeft dat morgen (of eigenlijk vandaag dus) op moederdag nog wel -O- Ga morgen even met haar naar haar verzorgpaard..

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 01:10

Jemig wat was (ben) je jong om je moeder te verliezen. Sterkte. Logisch inderdaad dat dan je hoofd er totaal niet naar staat.

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 01:12

ik was net 2 weken 4 jaar oud.. ik ga normaal vandaag ook altijd na de paarden, maar mag van de dokter niet tot nouwelijks van de bank af. En mag al helemaal niet alleen weg, dus dat werd hem niet :(

melody7 wat lief dat je morgen met haar meegaat, beetje afleiding kan altijd goed helpen :)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 01:17

Jeetje dat is wel echt heel jong :(:) Wat lastig als je daar dan ook nog niet heen kunt, wat heb je gedaan dat je op de bank moet blijven?

Ik probeer er altijd te zijn als er zoiets is :j Nu ze een vriend heeft komt ze minder naar mij toe maar vorig jaar was ze hier zelfs op haar verjaardag :=

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 01:20

klopt heb het daar heel moeilijk mee. Ik was aan het stoeien met me vriend en hij drukte me op de bank, me voet bleef staan en je hoorde iets knappen. Dag erop in elkaar gezakt voor de ah wrs van de pijn.. gisteren weer in elkaar gezakt en daarna stuk of 10 keer over me nek gegaan, dus die rust kan ik wel gebruiken.

wohh haha dan zijn jullie zeker wel goede vriendinnen, jammer dat ze er nu minder is mar opzich als ze een vriend heeft is het ook nog wel te snappen, zolang jullie elkaar nog maar zien is het goed toch?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 10:08

:(:) Jolijn.
En jij hebt ook altijd pech hé, nu weer je voet. :')

☺️

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 10:09

zo mijn eerste examen is af, en gelijk begonnen aan de 2de.
zometeen wiskunde maar eens gaan nakijken want in dit examen zaten op sommige punten echt moeilijke dingen :(

Klopt marlinde, helaas moet altijd alles mij pakken. Normaal ben ik altijd te actief met sporten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 10:30

He bah :( sterkte Jolijn, wat ontzettend naar :(:)

Zometeen werken, straks weer verder met wiskunde en aardrijkskunde.

@melody; Ben je goed in systeem aarde? Ik ben daar echt zo ontzettend slecht in en het word maar niet beter :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 10:47

Sterkte Jolijn :(:)

Ik ga vandaag lekker Biologie en Scheikunde leren.. En beginnen met *telt* 37 Griekse teksten uit mn hoofd leren :=

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 11:02

Ook van mij veel sterkte gewenst Jolijn!
Gister laatste avondje dat m'n neef er was en lekker songfestival gekeken. Nederland stond flink ver boven de UK whaha :P
Maar nu dus wel extra veel doen ;(
Ik ga ook bio en sk doen plus nog een Nederlands examen oefenen, misschien goed om daar mee te beginnen. Eerst nog even bokt door kijken en dan een ban erop anders gaat het me niet lukken vandaag XD

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 11:05

Ik durf vandaag geen Nederlands meer te doen, ben bang dat ik dan mn vertrouwen kwijt ga raken :P Dus ik ga me lekker bezighouden met de vakken waar ik moeite mee heb..