Nachtdienst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eliana

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 00:39

En wie heeft er nog meer nachtdienst vannacht? Ik voel me nu al brakker als dat ik me gisteren heel de nacht voelde dus kan nog leuk worden ;)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 00:43

Ik ben ook paraat! M'n laatste :j

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 01:04

hier ook present, 1e van 4.
gepoogd voor te slapen, maar niet zo lekker gelukt....uiteindelijk net aan 2 uurtjes. eerste ronde gehad, medicatie ligt voor de rest van de nacht klaar en nu hopen dat de patiënten lekker blijven tukken ;)!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 01:31

Leuk. Morgen sta ik ook op schiphol jeeeeeeeuj. Ga vannacht proberen om in te checken. Heb er de .. verstand niet van en weet niet of mij dat gaat lukken maar goed zien het wel.

Hier echt bagger geslapen gisteren. drama. Dus dit wordt een pittig nachtje.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 01:33

Ik ben ook weer van de partij!
Nacht 1 van de 3. Laatste dienstjes bij mn huidige werk. Vanaf maandag beginnen bij mn nieuwe baan.
Heb daar ook aangegeven nachtdiensten te willen draaien, dus ben heel benieuwd. :D

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 02:46

Ik heb vandaag overdag ook niet geweldig geslapen. Ben maar druk met de was enzo blijf ik een beetje wakker, medicatie stat ook al uitgezet voor morgen. Zo een client draaien en 1 naar het toilet laten gaan.
Daar zullen ze opzich blij mee zijn denk ik milatje, bij ons heb je weinig collega's die de nachten echt wat vinden ;)

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 02:50

Ja, ik weet het niet. Volgens mij willen ze me sowieso voor 28 - 32 uur op een groep hebben (dag- en avonddiensten) dus dan zal er weinig van nachtwerk komen. Maar goed ik heb het aangegeven. :)

Ik heb 2 uurtjes voor geslapen. Moet wel genoeg zijn gok ik zo. Morgen lekker de hele dag slapen. :D

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 02:55

Ik zit in te kakken, mijn zin is eigenlijk op en wil naar huis en vakantie vieren. :+

Hier is het tot nu toe lekker rustig. We verwachten begin van ochtend wel een en ander. Hadden vorige nachten een patient die niet lekker ging maar nog niet bekend was wat hij had. Maar inmiddels is het bekend en is het iets zeer zeldzaams. Is over naar het EMC. Ben benieuwd ga me er eens in verdiepen wat hij eigenlijk had.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 03:00

sterkte tyke! wel een lekker vooruitzicht van vakantie :D!

ik hoop morgen...uh, eigenlijk vandaag :+ , de hele dag te kunnen slapen! Het wisselt bij mij heel sterk of ik wel of niet goed slaap......zit nog te twijfelen of ik langs verzorgpown ga en hem nog ff een half uurtje aan het werk zet aan de dubbele longe of dat ik nog een half uurtje ga zwemmen.....waarschijnlijk wordt het geen van beiden als het blijft gaan zoals ik me nu voel.....dan is het enige wat ik wil mijn bedje in! Kijk er nu al naar uit!

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 03:15

Ik ga zo slapen in de auto op weg naar vakantie ( altans een poging doen meestal lukt slapen in de auto niet zo goed) We gaan naar Tjechie dus we zitten wel even :).
Hopelijk kan je beetje slapen dan Danseresje of heb je daar geen moeite mee?
Waar werk jij Tyke?
Oke dan is er weinig over idd voor snachts milatje

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 03:18

Veel plezier alvast met jullie vakantie! :)

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 03:19

Ik werk in Dirksland in het ziekenhuis.
Lekker hoor op vakantie. Heel veel plezier. Ik vertrek morge.

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 03:22

Ik meld mij ook! Nacht 3/4
Lekker vakantie! Wil ik ook! Alvast veel plezier :)

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 03:31

O dat is een straat bij mn ouders vandaan ;) Die wonen ook in Dirksland. Welke afdeling werk je?
Zo 4 nachten Charmaine, das wel aardig wat wij hebben er nooit meer als 2 . Hoeveel dagen ben je dan vrij na 4 nachten?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 03:38

ik doe nu ook vier nachten eliana, momenteel bezig aan de eerste......
ondertussen over de helft van deze nacht, gelukkig :D!
Slapen overdag is bij mij wisselend. De ene keer slaap ik echt van 10 tot 19u, de andere keer slaap ik beroerd en schraap ik net 5 uurtjes bij elkaar....
nu met de warmte is het even afwachten hoe het slapen zal gaan....

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 03:46

Ja ik ben ook over de helft :D Om 7:00 overdracht en dan rond 7:15 klaar.
Oke ja ik slaap ook erg wisselend helaas, val wel in slaap maar ben ook vaak weer wakker.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 03:51

'Vroeger' kon ik altijd super goed doorslapen. Ging ik om 8.30u naar bed en moest ik mijn wekker zetten om een uurtje of zeven en kwam dan echt uit een diepe slaap.
nu sinds een jaartje of zo word ik vaak tussen 12 en half twee wakker om te plassen en soms ben ik dan gewoon al over mijn ergste slaap heen. Ook als ik later naar bed ga ivm sporten oid, dan wordt ik ergens tussen die tijd wakker......baal er wel altijd van!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 03:51

Ik werk nu op chirurgie/ oncologie.
Hiervoor toen ik nog niet de opleiding tot oncologieverpleegkundige heb gedaan werkte ik op Interne geneeskunde. (toen nog inclusief oncologie maar dat is nu verhuisd naar andere afdeling. )j
Grappig die komen ook wel hier. Kom je zelf ook hier vandaan of zijn je ouders verhuisd?

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 04:36

Mijn moeder is nog naar de HAP geweest in het ziekenhuis 2 dagen terug ;). Mijn broertje is 3 jaar geleden opgenomen geweest maar welke afdeling dat was.. hebben jullie neurologie? Hij had een fiets ongeluk gehad en behoorlijk wat vocht in zijn hersenen en die waren ook flink gekneust en had van alles gebroken. Die had toen de hele nacht die afdeling op zn kop gezet aangezien die zn gips eraf probeerde te halen en elke keer naar buiten wou om te gaan werken.

Mijn ouders zijn 3,5 jaar geleden verhuisd, kom er nog wel regelmatig in het weekend een middagje langs

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 04:52

De meeste hebben hier ook maar 2.
Maar ik hou echt van nachten en wil er altijd minimaal 3.
Ik ben maar 1,5 dag vrij en volgende week moet ik de hele week naar school..
Pas had ik 7 diensten, 3 dagdiensten, 1 avond en toen 4 nachten. En ook toen 1,5 dag vrij.

:(

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 04:57

Poeh das wel pittig dan! Daar zou ik niet zo blij van worden ;) Hoeveel uur werk jij?
Ik ben meestal na 2 nachten 1,5 dag vrij.

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 05:04

Nee ik ben daar ook niet zo heel erg blij mee :P
Ben nog leerling en heb deze week toetsen en examens voor de boeg en ben aardig verrottie.
Behalve nu, want met nachten ben ik nooit moe :') heel raar..
Al heb ik 2 dagdiensten ben ik helemaal kadoek.

Maar ik werk 36 uur (en volg dus een BBL opleiding, 5 weken werken, 1 week school)

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 05:04

Oef hoe oud was je broer? Mijn collega lijkt het te herkennen maar dan zou hij op de 2e etage gelegen moeten hebben op orthopedie.
Maar we hebben wel neurologie op de eerste etage. Klinkt wel erg heftig hoor. Hoe gaat het nu met hem? goed hersteld?
Die heeft in ieder geval het personeel goed bezig gehouden hihi.

Ooh heerlijk die lange reeksen. Beter dan dat gatenkaas.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 05:10

pffff, heb het zwaar hier! net een powernapje gedaan....was echt ff helemaal weggezakt voor 10 minuutjes! Doe ik haast nooit....

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 05:19

Hij was toen 21 Tyke, zou aan een nieuwe opleiding beginnen op het HBO en moest het maar gaan proberen van de arts ( maar die zei tegen mn ouders verwacht maar niet dat hij het eerste jaar gaat halen..)Heeft het 1e jaar wel gehaald maar heeft wel studievertraging van een jaar, ik merk dat hij geen 2 dingen tegelijk kan, hij heeft nu stage gaat super, maar hij vergeet dan verslagen van school in te leveren.

De vrouw tegenover mijn broertje werd gek van hem, hij vroeg namelijk om de 5 minuten, en mevrouw waarvoor ligt u hier precies? Wat er precies gebeurd is weten we ook niet, hij weet er zelf niets meer van, hij is van zijn werk naar huis gefietst en is door een meneer bij de rotonde bij die electrozaak gevonden, hij liep rondjes over de rotonde en wist de weg niet meer. Er was een getuige die mijn broertje met een aantal jongens zag lopen.

Dit heeft er toen in de krant gestaan:
Getuigenoproep zwaar gewonde fietser in Dirksland
Op woensdag 25 juli 2012 tussen 22:00 en 22:30 uur is op het Korteweegje te Dirksland Ruben (21 jaar) met zijn fiets ten val gekomen. Hierbij heeft Ruben zwaar lichamelijk letsel opgelopen. Daar Ruben zichzelf niets van het ongeval kan herinneren worden getuigen verzocht zich te melden bij de politie. Het onderzoek naar de toedracht van het ongeval is in behandeling bij de wijkagent van Dirksland.
De wijkagent is te benaderen via het algemene nummer van de politie 0900-8844 of via 010-2741658, het kan ook via twitter: @PRRHulzebosch.