Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marijee schreef:Hahaha is het zo erg? Ik heb er prima ervaringen mee!
Voor de MBO'ers, waarom gaan jullie eigenlijk door studeren? Geen baankans of wijziging van studierichting? Ik bedoel, MBO is ook nodig en lang niet zo slecht als (jammer genoeg...) word beweert.
Heb wel een tussenjaar gehad, en ben nu 21 maar komt vast allemaal goed!
Marijee schreef:Hahaha is het zo erg? Ik heb er prima ervaringen mee!
Voor de MBO'ers, waarom gaan jullie eigenlijk door studeren? Geen baankans of wijziging van studierichting? Ik bedoel, MBO is ook nodig en lang niet zo slecht als (jammer genoeg...) word beweert.
RoosG schreef:Ik ben 19, heb een opleiding gedaan waarmee ik prima een baan kan vinden als ik dat wil (MBO Marketing en Communicatie) maar ik heb niet het gevoel dat ik dat verdien. Ik vind dat mijn kennis nog niet goed genoeg is en optimaal. Daarnaast vind ik dat nu ik nog kan studeren, ik dat zeker moet doen. Liever nu dan dat ik over 10 jaar zeg dat ik me wil laten omscholen of iets dergelijks.
Ik heb dezelfde opleiding gedaan (alleen dan Evenementen Organisatie als richting) en ik ben nog geen vacature tegen gekomen 
! Robin schreef:RoosG schreef:Ik ben 19, heb een opleiding gedaan waarmee ik prima een baan kan vinden als ik dat wil (MBO Marketing en Communicatie) maar ik heb niet het gevoel dat ik dat verdien. Ik vind dat mijn kennis nog niet goed genoeg is en optimaal. Daarnaast vind ik dat nu ik nog kan studeren, ik dat zeker moet doen. Liever nu dan dat ik over 10 jaar zeg dat ik me wil laten omscholen of iets dergelijks.
Geef mij die plekken waar je aan de slag kan?Ik heb dezelfde opleiding gedaan (alleen dan Evenementen Organisatie als richting) en ik ben nog geen vacature tegen gekomen
Mijn baan het afgelopen jaar was puur toeval, blijven plakken op mijn stage adres.
Dit vind mijn spaarrekening zo niet leuk!