Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mayniac_val schreef:Hoe lang enzo?
ElenaJuna schreef:Ik wil over 3 jaar docent engels gaan studeren, eerst nog 3 jaar onderwijsassistente. En k vroeg me af wat de opleiding inhoud en of het heel zwaar is. Natuurlijk staat er veel info over op het internet maar k vind het leuk om van bokkers te horen.
mayniac_val schreef:Kader... Cijfermatig doen ze het nog niet eens zo heel slecht -uit mijn hoofd- en er zit wel een leerling of vijf, zes in die heel lief zijn, dus die wil ik ook niet te erg benadelen.
Avalon_ schreef:Lijkt me wel pittig om met zulke klassen de werken als ik dit zo hoor.. poeh!
mayniac_val schreef:Ik heb me dood geschaamd vandaag![]()
Setting: een gastles in de raadszaal van het plaatselijke stadhuis, met de meest kinderachtige derde klas ter wereld.
In al mijn onschuld dacht ik dat de klas in kwestie zich eens van haar allerbeste kantje zou laten zien en lief & gedwee naar de aardige meneer die hard zijn best deed voor ze zou luisteren.
Mooi niet dus![]()
Ze stalen elkaars tas, zaten constant met elkaar te ouwehoeren en maakten -tot overmaat van ramp- keiharde scheet geluiden: gedroegen zich dus net zo kinderachtig als gewoonlijk. Ben twee keer uit mijn plaat gegaan en ze hebben twee keer op hun flikker gekregen van de gastsprekers.
Ik heb met hun mentor gepraat, maar die wist ook niet wat hij er mee moest, want hij geeft ze geen theorie vak en zodra er iets praktisch te doen is, is de klas lief. Heeft iemand hier tips? Dat met die tassen (ze worden constant van voor naar achter en weer terug doorgegeven onder de tafels door) ga ik oplossen door de tassen onder mijn bord te laten leggen, maar ik heb echt geen idee wat ik verder moet met dat gedrag.