Dat klinkt goed Alja!

Ik heb hier maandag sollicitatie bij de post... 8-15 uur per week .. In ieder geval IETS. Alles beter dan een uitkering aanvragen voor mij!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Haha t kan ook te gek he
Mri schreef:stewardess is best zwaar, wisselende roosters, weekenden, nachten, lange diensten.
Stressvol, veel lastige mensen, altijd vriendelijk moeten blijven, vaak ontevrede mensen, smerige dingen op moeten ruimen (denk maar aan iemand die naast de pot kotst of niet goed in het kotszakje mikt)
Daarbij zijn er heel veel mensen met een toeristische opleiding die graag stewardess willen worden en wordt er van je verwacht dat je meerdere vreemde talen spreekt.
lifaya schreef:Mri schreef:stewardess is best zwaar, wisselende roosters, weekenden, nachten, lange diensten.
Stressvol, veel lastige mensen, altijd vriendelijk moeten blijven, vaak ontevrede mensen, smerige dingen op moeten ruimen (denk maar aan iemand die naast de pot kotst of niet goed in het kotszakje mikt)
Daarbij zijn er heel veel mensen met een toeristische opleiding die graag stewardess willen worden en wordt er van je verwacht dat je meerdere vreemde talen spreekt.
Dan wil je de mensen bij mij aan de kassa niet meemakenik heb soms echt met vrouwonvriendelijke mannen te maken die agressief worden omdat ik hun niet begrijp (spreken geen nederlands en engels ook niet goed) .