Wie nog meer afstuderen in 2013?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eslixapie

Re: Wie nog meer afstuderen in 2013?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 12:12

Oooh wat is dat balen zeg!

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 12:24

Oh mooi is dat! Hartelijk dank aan degene die dat gedaan heeft dan!

Ik ben nu bezig met de laatste aanpassing aan het pva en dan gaat het voor beoordeling. Gelukkig niet heel veel commentaar erop gehad dus hoop dat de beoordeling goed zal zijn.

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 12:39

Jaaaa :( Vrijdag weer opnieuw maken. Ik hoop weer met een goed gevoel!

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 12:49

jeetje man. dat is echt balen. Heb ik altijd zon hekel aan als een ander het voor je zit te verpesten

_Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 13:41

Wat vervelend zeg. Dan kun je er wel vanuit gaan dat het een hele andere tentamen wordt!

Heeft iemand van jullie ook een tip voor een plagiaat programma? Ik heb Viper al geprobeerd maar geeft aan dat ik over mijn limiet heen ben? Heb programma nog nooit gebruikt maargoed.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 13:44

Nee ik niet marleen. Maar hou me aanbevolen. ben als de dood voor dat plagiaat gedoe

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:46

Plagiaatprogramma's ik vind ze onzin :-)
Heb er zo ook eentje gebruikt voor een Literatuuronderzoek dat ik moest schrijven, kwam eruit dat ik dus plagiaat had gepleegd.
Terwijl ik dus wel netjes m'n bronnen had opgelijst, zelfs in voetnoten en volgens de regels.

Anyways, ik ben nu bezig aan m'n stageverslag, en dan morgen probeer ik de eerste afspraken voor m'n bachelorproef interviews vast te leggen.
Wil ook al m'n productiedossier opzetten, dan hoef ik het eind mei maar in te vullen.
Is werk dat ik nu kan doen en dat me dan stress&tijd bespaart :)

Heb wel geen zin om mijn effectieve interviews te doen, iemand die dat wil overnemen? :')

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:16

wow, wat balen dat je dat tentamen opnieuw moet doen :oo

Een afgezegd interview.. Dat is balen, zeker als je er al tegenop ziet.

Plagiaat hebben ze het bij mij op de opleiding weer helemaal niet over :=

Ik had vandaag weer overleg.. Heb even flink een potje zitten janken.. Dat hele gedoe van vorig jaar op school heeft me meer aangegrepen dan ik wil toegeven..
Wel productief gebrainstormd daarna :)

Heb al mijn data uitgeprint, op computerscherm werd ik er niet wijzer van :) Maar dat betekent dat ik nu 600 pagina's met data heb liggen hier :') Dat ziet er eigenlijk ook gewoon demotiverend uit :))

Bolderkar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:18

Akshay :(:).. Je weet hoe ik me voel ;).

Bolderkar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:18

Maar suuuuper goed dat je opnieuw bezig bent joh!!!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:20

Soleado schreef:
Akshay :(:).. Je weet hoe ik me voel ;).

Als ik wist hoe je er vanaf kwam zou ik het je meteen zeggen hoor :(:)

Ik merk heel erg dat ik bepaalde mensen op de opleiding en bepaalde vragen gewoon echt niet wil.. Ga daar het liefst onzichtbaar in een hoekje zitten zegmaar.. Balen, want mijn beroepsassessment wordt afgenomen door die mensen _O-

Als ik 't netjes kan verwoorden wil ik eens een gesprek aangaan met de mensen waar ik dat gevoel bij heb. Misschien dat dat voor mij de lucht klaart :)

Maar bovenal ben ik gewoon een zeikerd die gewoon in zichzelf moet geloven.
:7

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:26

Vol goede moed vandaag!
http://i415.photobucket.com/albums/pp23 ... 7d70eb.jpg

Heb eindelijk de voorwaarden van de OR gekregen en ben in gesprek geweest met de teammanagers. *\o/* Mijn lijst van onderwerpen is bijna klaar. nu moet ik alles kunnen verantwoorden op basis van de literatuur... Wat een werk.. Hoop voor volgende week een afspraak te kunnen maken met mijn begeleider. Deze week gaat dat niet meer lukken voor mij, maar de tijd dringt -O-

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:30

Haha hoe kan je hier nou posten als je jezelf geband hebt? :')
Ik ga ook voor de ban! :wave:

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:34

Je moest eens weten wat ik allemaal kan! :D
Haha dat was een printscreentje van de ban van gisterenmiddag :)
Maar ga mezelf zo wel bannen! ik wil mijn scriptie inleveren in mei!!!!

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 10:36

Ik ben weer eens zwaar gedemotiveerd. Ik krijg niks op papier...

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 10:42

eslixapie schreef:

Same here. Waar komt de demotivatie vandaan bij jou?

oliebol word loopt vast :oo Weet iemand wat ik kan doen??

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:24

@_Saar; word heeft meestal zichzelf nog wel ge-backupt...
Daar moet je maar op hopen :=

En jezelf aanwennen elke 5 minuten een keer op de combinatie van toetsen crtl+S te drukken ;) Dan sla je je bestand op :)

Hier redelijke motivatie. Niet precies voor de dingen die ik MOET nu, ik moet nog een reflectie maken, maar ik ben nu bezig met het opbouwen van mijn geordende database in SPSS :)

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 12:28

_Saar schreef:
eslixapie schreef:

Same here. Waar komt de demotivatie vandaan bij jou?

oliebol word loopt vast :oo Weet iemand wat ik kan doen??

Sowieso elke zoveel minuten saven! Dat doe ik altijd, ik heb op de middelbare school eens gehad dat ik een heel verslag kwijt was. Sindsdien save ik elke zoveel minuten. Ik wil nooit meer die stress, helemaal nu niet!

Ik weet niet zo goed waar de demotivatie vandaan komt, maar op dit moment is alles leuker dan studeren. Zelfs mijn huis opruimen. Ik denk dat het komt omdat ik nu het theoretisch kader van mijn scriptie moet doen, wat inhoudt dat ik antwoord moet geven op mijn eigen opgestelde vragen. Maar ik ben totaal geen typ dat de hele dag kan zitten lezen en typen, dus ik denk dat dat mijn op dit moment weerhoudt van het werken aan mijn scriptie.
Hoe komt het bij jou? Misschien kunnen we elkaar een beetje motiveren :)

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 12:59

Zooo.. daar ben ik ook weer even. Pff, ik heb het druk! Vorige week ben ik verhuisd en heb pas sinds gistermiddag weer een pc met internet tot mijn beschikking. Heel vervelend om zonder te zitten. Maar ach, ik had het toch te druk met inrichten, opruimen etc.

Nu ben ik aan bezig met het maken van een verbeterplan voor een organisatie. Grote opdracht en dat moet dan ook nog náást mijn scriptie. Werk aan de winkel dus..

Ik sla inderdaad ook om de paar minuten mijn bestand op, uit angst iets te verliezen..

Edit:
ohja en er zijn mensen boven mijn hoofd aan het boren. Leuk, zo'n nieuwbouwappartement..

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 13:28

Goddank heeft word het dus inderdaad zelf braaf opgeslagen. Ik zou niet heel veel kwijt zijn geweest omdat ik regelmatig save maar ik heb al zo weinig zin en als ik dan ook nog dingen twee keer moet doen :')

Eslixapie: Dat lezen en informatie zoeken is gewoon een heel vervelend onderdeel. Heel saai vind ik dat. Misschien kan je de eerder genoemde tip gebruiken en met jezelf afspreken dat je nu echt een uurtje eraan gaat zitten en daarna weer wat anders mag doen. Mijn demotivatie is eigenlijk gewoon een dipje. Ik ga het toch nooit redden, hoe krijg ik het ooit goed genoeg in de ogen van school, qua tijd red ik het nooit, waar moet ik beginnen, zit ik wel op de goede weg, wat als ik het niet haal blablablaaaaaa. En ik kan me er gewoon even niet overheen zetten. Ik heb er ook gigantisch moeilijk mee om maar de hele dag met hetzelfde bezig te zijn.

@ievie: Moet je die extra opdracht voor school ook doen? Pittig ook zo'n verhuizing tussendoor.

Werken jullie voornamelijk thuis? Ik zit veel op kantoor hier. Doodsaai maar thuis heb ik ineens 100 andere belangrijke dingen te doen.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 14:27

_Saar schreef:
Mijn demotivatie is eigenlijk gewoon een dipje. Ik ga het toch nooit redden, hoe krijg ik het ooit goed genoeg in de ogen van school, qua tijd red ik het nooit, waar moet ik beginnen, zit ik wel op de goede weg, wat als ik het niet haal blablablaaaaaa. En ik kan me er gewoon even niet overheen zetten. Ik heb er ook gigantisch moeilijk mee om maar de hele dag met hetzelfde bezig te zijn.

OW..... wat komt dit mij bekend voor -O-

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 14:37

@ _Saar: die opdracht is inderdaad ook voor school. Alle vakken komen ineens in die opdracht, om te laten zien dat je de stof van de afgelopen twee jaar beheerst geloof ik..

Ik werk altijd thuis..

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 14:54

@_Saar: Ik probeer inderdaad iedere keer mezelf voor te nemen om een uurtje wat te doen, en uiteindelijk lukt het ook wel. Maar jouw dipje gevoel herken ik wel. Doe ik het wel goed, ga ik het wel halen op deze manier? Ik wil gewoon zo graag eind mei mijn scriptie inleveren... Dit onderdeel is gewoon het vervelendst.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 15:58

Net telefoontje gehad met een OR lid.
Echt een super leuke vent is dat! :D jammer dat ik er niet meer mee te maken heb! :o

Bolderkar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 18:15

Maar wie van jullie zijn 4 of 5 dagen echt full-time bij een bedrijf bezig?
Want ik zit daar dus, alleen ik voel me soms zo nutteloos. Dan is iedereen druk druk druk en ik ben alleen maar wat aan het lezen/typen.. :')