Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ach, mijn nadeel is weer dat ik enorm op moet letten met wat ik schrijf, want je hebt natuurlijk heel snel teveel woorden. Zeker omdat ik een vrij uitgebreid onderwerp heb kon dat nog wel eens lastig worden. Maar ik ga eerst gewoon maar schrijven, het schrappen komt daarna wel weer. DaniBanani schreef:Heb zojuist een andere scriptie gevonden die over hetzelfde boek gaat. Handig, want nu kan ik afkijken hoe zij bepaalde dingetjes heeft gedaan (qua indeling en zo, geen plagiaat-dingen natuurlijk!).
En na 2 weken radiostilte mailt m'n begeleider nu dat ze dinsdag een afspraak wil. Ja, dikke doei, ga nu even mijn eigen planning aanhouden, dus mail wel dat ik die afspraak graag een week wil verzetten. Dan moet ze dat maar niet 2 dagen van tevoren bedenken hoor..

En qua master lag het aantal ook iets hoger, hihihihihihi. 
soms moet de ellende er ook even uit! 

Maar inderdaad, soms moet al die frustratie en stress er uit. Hij zal het vast ook wel begrijpen dat je in een stresserende situatie zit omdat je wat achter loopt. Maar fijn dat jullie wat aanpassingen hebben kunnen maken!
Fijn dat je zo'n positieve reacties kreeg.

leuk dat het echt al vorm heeft zo.
)
maar helaas.... Bachelorstudenten mogen er verder mee spelen. Ook leuk natuurlijk, dat mijn onderzoek basis is voor vervolgonderzoeken! Toch best een eer
)
Nog aan het wachten op een laatste check van de discussie door mijn co-promotor and then I'm good the go!! Can't wait
Lekkere opsteker, dus ik ben weer aan de slag voor de voorlopige eindversie

mijn analyse is hoofdstuk 4, daar moet ik nog wat dingen aanvullen en dan kan ik H5 (conclusie) afronden. Mijn begeleidster vond het een erg leuke scriptie zei ze letterlijk, blijheid!
.