Wordpress is wat meer gericht op blogs en Drupal op volledige sites. Maar Wordpress kan ook prima voor een volledige site, en drupal voor een blog gebruikt worden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yucca schreef:Jeetje wat gaan jullie hier hard opeens! Veel technisch gepraat, snap het niet altijd maar pik mee wat ik er wél van snap.
Ik zit hier een beetje in een dip. Vorig weekend een super druk weekend gehad met 2 beurzen waar ik erg veel leuke reacties heb gehad, maar helaas (nog) geen enkele klant...
En de wasmachine is stuk gegaan terwijl ik in de maanden jan-febr-maart echt veel te weinig heb verdiend waardoor ik nu met kloppend hart naar mijn bankrekening kijk.
*zucht* haha
Ffortuna schreef:Let ook op met de Gele Gids, da´s dus niet de Gouden Gids en als je per ongeluk wat tekent krijg je voor 12.000 aan rekeningen verspreid over 3 jaar en daar zit je juridisch gezien dan aan vast.
Wat betreft een website maken zonder dat je een webshop hebt, waar hebben jullie dat laten doen?
Szan schreef:@ paan: klopt, het gaat prima zo! Wat ook meespeelt (denk ik), is dat mijn vriend Duits is. Daardoor kan de correspondentie ook gemakkelijk in het Duits gevoerd worden.
eknein schreef:Gosh, het 'Nederlandse Bedrijven Register' heeft me net lekker laten schrikken. Krijg een rekening van 279,65 voor iets waar ik nog nooit van heb gehoord. Gelukkig was de eerste hit op google gelijk van Fraudemelding.
Nieuw woord geleerd vandaag; spooknota.