Op kamers wonen #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 17:22

Het wordt ook echt er niet beter op. 'Synchronized periods' geeft artikelen over dat vrouwen tegelijk ongesteld worden als ze samen leven {:)-:(

patatkraam

Re: Op kamers wonen #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 17:23

en nog steeds ben ik niet tegelijk met mijn vriendin.. I wish i wish

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 17:26

Bleh.. f*ck it, hier hebben ze dus de GR voor uitgevonden :)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 17:28

hahah, ik, mijn moeder en mijn zusje zijn het wel altijd om dezelfde tijd.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 17:37

Phylos schreef:
Ja eerst 25 min heen, toen 20 min terug, daarna weer een kleine 10 min naar een ander gebouw..

Tja, als je op je kamer ook kan studeren zou ik lekker blijven tenzij je beter studeert in de UB. Ik ben vaak te lui om op de fiets te stappen:P

Wooww das poedersuiker! Ben dan toch blij dat hier alles in 1 gebouw zit :=

Hier was het een nutteloze dag := Nja okeej de 1e 2 uurtjes waren nog enigszins nuttig, maar daarna niet :') Bij economie verziekte de halve klas het, en de stagair die de lessen gaf, moest bijna huilen. Vond dat hij het nog aardig goed vol hield := Maar later gingen er steeds meer mensen het lokaal verlaten!
En bij rekenen kregen we een toetsje en daarna ging ie de antwoorden geven en breuken uitleggen :') nah dat wist ik allemaal al.... Enige wat ik had geleerd was die volgorde van dingen die voorgaan :') Bijv. delen door gaat voor.... en vermenigvuldigen gaat voor.... (bij sommen uitrekenen) ,
maar tja.... k had niets gemist als ik gewoon weg was gegaan.
Moest van 9 tot 16:15 :=

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 19:40

Bij bijna iedereen dus weer een flinke schooldag achter die kiezen (nuttig of niet :P ??)

Ik ben vandaag naar Nijmegen geweest, gingen naar het anatomisch en pathologisch museum! Was erg interessant! Leuke rondleiding gekregen van 4e jaars geneeskunde student! (ben toch blij dat ik verpleegkunde op MBO niveau doe :P ) maar ze wist er erg veel van! Knap hoor!!

Nu moet ik maar eens even kijken hoelaat ik morgen weg moet voor school en moet nog wat schoolwerk voorbereiden...

Oeh kreeg vandaag nog een leuk mailtje! Heb 3 kaarten gewonnen voor de kerstshow van Sunday Night Fever op de 25e :D :D :D Jeeeeuuuh, ik win nooit wat dus had het eigenlijk niet verwacht maar super leuk!! Ga met mijn zussen :D :D Nu al zin in :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 20:21

ik was aan het werk vandaag, verry interesting :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 20:57

hahaha :')
was net klaar met koken, was aant eten in mn kamer, en toen hoorde ik in de keuken geluiden, was dus mn huisgenoot die bezig was in de keuken. Dus ik zown 'smoesje' verzinnen om naar de keuken te moeten :') (pakte uiteindelijk maar een pak sinaasappelsap die ik helemaal niet wilde hebben, vond het beetje stom om alleen om dat te zeggen naar de keuken te lopen :+ )
en toen had ik tegen em gezegd dat we vrijdag de hele keuken hadden schoongemaakt enzo, en toen keek ie al met zown vragend gezicht van 'ohja?' :') Volgens mij zag ie het nieteens.
Toen begon ik over zn troep in de gootsteen, en toen zei ie meteen van 'ja, er zit een gat in mijn pan, dus als ik dat op het aanrecht zet, dan wordt het helemaal nat' :') hahaha hoe kan je koken met een gat in de pan.
Maargoed, toen haalde ik dus zown afwasteil tevoorschijn, die ik gebruik voor afwassen, en hij wist nieteens dat dat ding er stond in de kast, en hij vond het een goed idee om zijn zooi daarin te doen :') Hij wilde em bijna pakken om al zijn spullen erin te doen, maar dat gingen we maar niet doen := heb maar gezegd dat ie bij de blokker voor 2 euro tekoop is :') Mjaah dat gaat hij dus doen :+ Hopen dat het werkt. Zo houden we iig de gootsteen schoon.
Pff wat een jongen....

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:05

Oh My :') Gat in de pan. Dat is wel echt een hele rare reden :=

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:09

Jeetje wat een kerel! Gat in de pan? Nog nooit van gehoord:-) vind het knap dat die nog kan koken!

Ik ben lui en zit met een kop thee in de kamer op de bank!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:10

een gát in zn pan..

ik ben me serieus aan t afvragen hoe iemand dat ooit voor elkaar krijgt..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:12

hahaha ja ik stond ook al te kijken :') mjaah ging em ook niet helemaal afkraken (in het Engels), ben er niet op in gegaan :') K zei maar dat ik het snapte :+
maar in ieder geval probleem van spul in de gootsteen opgelost, hij gaat het in de afwasteil doen (niet de mijne, wil niet zijn zooi daarin hebben, dan kan k zelf niet afwassen :') )

Volgens mij is het indd niet mogelijk om een gat in je pan te krijgen ,want google kent de woordcombinatie niet _O-
mjaah ik ga ook niet zijn (vieze) spul onderzoeken xD

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:36

Echt een gat? :')
Dan hoop ik voor hem dat het een koekenpan is, anders loopt al het water eruit :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:36

nee is zown pan die hij voor rijst enzo gebruikt :+ of het moet een bonk plakrijst zijn, dan kan het heeeel misschien nog wel, maar denk het ook niet xD (hij eet bijna alleen maar rijst, volgens mij heeft ie geen koekenpannen ofzo, heb ze nog nooit bij hem gezien)
hij zei dat er een gat in zat, verder weet ik niet :D Wil het wel een keer zien eigenlijk :Y)
Bij een koekenpan zou het vet eruit lopen trouwens.

Omg bij mn oude manege ( in den haag) gaan ze nu 241 euro vragen voor een kwartaal paardrijden :oo Das zo fcking veel :') eerst was het nog 211,- :=
Ik blij dat ik er sowieso weg ben :P Waar k nu rijd is t bijna meer dan 80 euro goedkoper joh.
Aah zie net dat het bij stal mansour ook 4 euro (:') ) omhoog is gegaan, maar dat boeit niet xD
Laatst bijgewerkt door 1234 op 13-12-11 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:05

Wow dat is 18,5 euro per les :oo

Ik zit een verslag weer uit te stellen, had het vanmiddag al kunnen maken, maar uitstel gedrag he... Echt stom want ik wil gewoon TV kijken en vroeg naar bed. Ik weet zeker dat ik morgen weer zo moe ben.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:07

ik moet huiswerk nog maken, maar docent is zo stom om de antwoorden al op internet te zetten van die enorme hoeveelheid vragen over genetica hahahah

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:08

Arans, als je gewoon nu naar bed gaat ben je morgen fit en kun je dan het verslag maken..

Marije ben je gister nog naar het kerstfeest van Vesting en Odiom geweest?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:34

bluuuh ik moet morgen naar de tandarts.. Om fukking half 9 :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:37

Das balen! Maar dan heb je het ook maar meteen gehad, dan hoef je er niet naartoe te leven de hele dag xD
Toen ik naar de tandarts moest om half 9 had ik zo lopen stressen (had smiddags ook presentatie op school) enzo, dat ik kotsmisselijk werd :') niet handig :') maar wie weet wat er was gebeurd als ik em pas smiddags had xD dan was t misschien nog erger.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:44

wwr schreef:
Arans, als je gewoon nu naar bed gaat ben je morgen fit en kun je dan het verslag maken..

Oh was dat? Wist ik niet :+ Ben jij wel geweest?

Een gat in je pan! knappe vent die dat voor elkaar krijgt. Lijkt me dan inderdaad niet meer bruikbaar en geschikt voor een enkeltje prullebak..

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:46

Ik vind het juist wel fijn zo 's ochtends vroeg naar de tandarts :P
Zeker in vakanties of gewoon wanneer ik vrij ben :')

Laatste keer ook. Toen was ik vergeten wanneer ik naar de tandarts moest (maar ik wist wel dat die datum nog niet voorbij was) :')
Toen moest m'n zus blijkbaar naar de tandarts en belden ze van de receptie omdat 1 weg afgesloten was en je dus niet via de 'hoofdingang' bij de parkeerplaats kon komen, maar via de andere kant moest :P
M'n zus was het ook allang vergeten en ik had vakantie en zij moest werken.
Dus toen moest ik maar in haar plaats gaan. Was die afspraak om 8.10 :Z
En ik moet nog wel sowieso een half uur op de scooter daarheen :=

Maargoed, dan heb je het idd gehad en heb je de hele dag verder vrij.
Kun je wat nuttigs doen ipv de hele dag in bed liggen :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:47

tenzij een kies wordt getrokken, dan lig je wel de hele dag in bed misschien :')

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:58

Phylos schreef:
wwr schreef:

Oh was dat? Wist ik niet :+ Ben jij wel geweest?

Een gat in je pan! knappe vent die dat voor elkaar krijgt. Lijkt me dan inderdaad niet meer bruikbaar en geschikt voor een enkeltje prullebak..

Ja ik ben er wel geweest :)
Vriendin zit bij Vesting en mijn nicht bij Odiom dus ik ging gezellig mee :P

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:58

echt niemand die mijn kies gaat trekken hoor :=

Mijn verstandskiezen zijn er al uit, dus hoop echt op een gaatje of een ontstoken zenuw van het verwijderen van mn verstandskiezen..

T doet nl alleen pijn bij warm en koud en niet perse bij iets hards..

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 23:00

Nee hoor.
Zelfs toen m'n kies getrokken werd bij de kaakchirurg zou ik nog naar school gaan, als m'n vader niet die afspraak midden in de vakantie had gepland :+
De dagen erna waren wel iets minder grappig...

Maar als de tandarts hem trekt, heb ik er de 1e 2 uur geen last van, dan een paar uur wel en daarna helemaal niks meer. Maar dan nog valt de pijn heel hard mee vind ik.
Ik heb altijd meer last van verdovingen :P
Zeker als die tijdens het eten nog niet uitgewerkt zijn, zoals vla ofzo, dat krijg je dan gewoon echt niet naar binnen (en anders houd je het niet binnen), omdat je 1 helft van je mond gewoon niet kan bewegen :')