Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Phylos schreef:Ja eerst 25 min heen, toen 20 min terug, daarna weer een kleine 10 min naar een ander gebouw..
Tja, als je op je kamer ook kan studeren zou ik lekker blijven tenzij je beter studeert in de UB. Ik ben vaak te lui om op de fiets te stappen:P

Nja okeej de 1e 2 uurtjes waren nog enigszins nuttig, maar daarna niet
Bij economie verziekte de halve klas het, en de stagair die de lessen gaf, moest bijna huilen. Vond dat hij het nog aardig goed vol hield
Maar later gingen er steeds meer mensen het lokaal verlaten!
nah dat wist ik allemaal al.... Enige wat ik had geleerd was die volgorde van dingen die voorgaan
Bijv. delen door gaat voor.... en vermenigvuldigen gaat voor.... (bij sommen uitrekenen) ,
??)
) maar ze wist er erg veel van! Knap hoor!!
Jeeeeuuuh, ik win nooit wat dus had het eigenlijk niet verwacht maar super leuk!! Ga met mijn zussen
Nu al zin in

(pakte uiteindelijk maar een pak sinaasappelsap die ik helemaal niet wilde hebben, vond het beetje stom om alleen om dat te zeggen naar de keuken te lopen
)
Volgens mij zag ie het nieteens.
hahaha hoe kan je koken met een gat in de pan.
Hij wilde em bijna pakken om al zijn spullen erin te doen, maar dat gingen we maar niet doen
heb maar gezegd dat ie bij de blokker voor 2 euro tekoop is
Mjaah dat gaat hij dus doen
Hopen dat het werkt. Zo houden we iig de gootsteen schoon. 
Gat in de pan. Dat is wel echt een hele rare reden

mjaah ging em ook niet helemaal afkraken (in het Engels), ben er niet op in gegaan
K zei maar dat ik het snapte 
)

of het moet een bonk plakrijst zijn, dan kan het heeeel misschien nog wel, maar denk het ook niet xD (hij eet bijna alleen maar rijst, volgens mij heeft ie geen koekenpannen ofzo, heb ze nog nooit bij hem gezien)
Wil het wel een keer zien eigenlijk 
Das zo fcking veel
eerst was het nog 211,-
Waar k nu rijd is t bijna meer dan 80 euro goedkoper joh.

niet handig
maar wie weet wat er was gebeurd als ik em pas smiddags had xD dan was t misschien nog erger. wwr schreef:Arans, als je gewoon nu naar bed gaat ben je morgen fit en kun je dan het verslag maken..
Marije ben je gister nog naar het kerstfeest van Vesting en Odiom geweest?
Ben jij wel geweest?

Phylos schreef:wwr schreef:Arans, als je gewoon nu naar bed gaat ben je morgen fit en kun je dan het verslag maken..
Marije ben je gister nog naar het kerstfeest van Vesting en Odiom geweest?
Oh was dat? Wist ik nietBen jij wel geweest?
Een gat in je pan! knappe vent die dat voor elkaar krijgt. Lijkt me dan inderdaad niet meer bruikbaar en geschikt voor een enkeltje prullebak..