Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dressagelady schreef:Haha ze smste alleen 'sorry ik kan niet komen vandaag' zonder uitleg oid. Dus we hebben er maar een mail achteraan gestuurd dat we naar iemand nieuw opzoek gaan. Iedereen haakt hier ook af omdat er gewoon niet gereden mag worden. Die spullen zal ik gewoon op marktplaats zetten als ik jou was haha
Phylos schreef:Pff wat een verzorgersgedoe zeg. Zou persoonlijk nooit een verzorgster willen voor mijn paard. Ben blij dat ze thuis staan en dat mijn ouders + zusje doordeweeks de verzorging op zich nemen. Zelf probeer ik doordeweeks ook een keer heen en weer te reizen of op donderdag al terug te komen
Anthea schreef:Vraagje, als jullie reageren op een kamer, wanneer krijgen jullie dan meestal reactie en wanneer mag je komen kijken? Ik kreeg om half 1 snachts een reactie terug, dat de dag erop tussen 12 en 1 (of tussen 1 en 2 oid) de deur open stond om te komen kijken.. Is dit normaal dat hier allemaal zo weinig tijd tussen zit?
SimoneDV schreef:shetjessweet balen zeg hoop dat je toch snel wat gaat vinden! Kijk je via kamernet?
shetjessweet schreef:SimoneDV schreef:shetjessweet balen zeg hoop dat je toch snel wat gaat vinden! Kijk je via kamernet?
Deze kamers waren via de SSH, maar ik ben momenteel ook aan het rondkijken op kamernet. Ik had het geluk dat ik al een jaar ingeschreven stond bij de SSH. Anders heb je daar weinig kans, de gene die het langst ingeschreven staan mogen nl. komen hospiteren.
SimoneDV schreef:shetjessweet schreef:
Deze kamers waren via de SSH, maar ik ben momenteel ook aan het rondkijken op kamernet. Ik had het geluk dat ik al een jaar ingeschreven stond bij de SSH. Anders heb je daar weinig kans, de gene die het langst ingeschreven staan mogen nl. komen hospiteren.
ja ik heb me echt veel te laat ingeschreven bij ssh al heb ik nog niet echt haast voor een kamer, maar ik studeer nu al 2 jaar en sta pas paar maanden in geschreven.Maar omdat steeds niet zeker was of ik door kon gaan dacht ik ja ik doe het maar niet want anders zit ik straks alsnog in een andere stad enzo. Achteraf gezien had ik het dan alsnog gewoon moeten doen maarja.
Anthea schreef:Vraagje, als jullie reageren op een kamer, wanneer krijgen jullie dan meestal reactie en wanneer mag je komen kijken? Ik kreeg om half 1 snachts een reactie terug, dat de dag erop tussen 12 en 1 (of tussen 1 en 2 oid) de deur open stond om te komen kijken.. Is dit normaal dat hier allemaal zo weinig tijd tussen zit?
SimoneDV schreef:eigenlijk echt te gek voor woorden maarja.
Ik zou zelf wel graag op de uithof een kamer willen maar dan ben ik denk ik al klaar met studeren ofzo
dressagelady schreef:SimoneDV schreef:eigenlijk echt te gek voor woorden maarja.
Ik zou zelf wel graag op de uithof een kamer willen maar dan ben ik denk ik al klaar met studeren ofzo
In die flats op de uithof zijn ook particuliere huizen! Echt geweeeldig, hartstikke groot en alles heel nieuw! Voor maar 350 per maand heb je daar echt een kamer van 18m2 ofzo