Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Volgens mij krijg je het idd aangevuld, ik heb namelijk ook eens gewerkt met iemand die vanuit een uitkering kwam en ik had haar gevraagd of ze al wat eerder wou starten met werken, dat ze een paar dagen mee kon draaien en wat ervaring op kon doen. Maar dat wou ze niet, omdat ze dan haar loon aangevuld kreeg door de uitkering, dus exact evenveel "verdiende" als wanneer ze thuis zat en niet hoefde te werken, dus ze zag er het nut niet van in om dan al te komen werken.
Edit: Ik ben trouwens vandaag voor het eerst gebeld door een bedrijf dat mijn CV online had zien staan! Ze wilden mij graag op gesprek hebben voor de functie als secretaresse, maar het is in Bilthoven, dus dat is me net iets te ver en het was ook echt voor 40 uur, terwijl ik het liefst 32 uur wil werken. Dus heb nee gezegd, maar ik baalde er wel een beetje van, als het wat dichterbij was geweest had ik die 40 uur nog wel overwogen!
Qizz schreef:ja een "normale" brief wel,.. maar een meester in de rechten spreek je anders aan (volgens internet), vandaar mijn twijfels even,...