Dus misschien dat jullie mij een beetje kunnen helpen? Ik wil bijvoorbeeld weten hoe de school bevalt (ik twijfel vooral tussen Nijmegen en Utrecht, maar info over andere scholen is ook welkom natuurlijk), hoeveel contacturen je hebt per week, en misschien dat iemand me wat titels van lesboeken door kan geven?
Besteden jullie veel tijd aan zelfstudie? Hoe groot zijn de klassen?
Eigenlijk wil ik gewoon alles weten haha.
Ik heb al een jaar psychologie aan de EUR achter de rug, maar dat was het toch niet helemaal. Zit er veel verschil in de opleiding per universiteit? Op de EUR zweren ze bijvoorbeeld bij het PGO systeem. Weet iemand misschien hoe dat met de UVA en de VU zit?

) of 300 en is het vooral luisteren, aantekeningen maken en vragen stellen als je die hebt..
) vakken moest halen en vanaf toen ben ik me gaan afvragen "vind ik de studie leuk genoeg om voor te knokken? " Het antwoord was nee
Ik vind het een interessant vakgebied en ik wil ook zeker de hulpverlening in, maar ik vind het te theoretisch..Ik wil echt met mensen werken en vanuit de opleiding kwam er niet echt een duidelijk beeld van wat ik nou zou kunnen als ik afgestudeerd was, dus ik ben gestopt..

Om het makkelijk te maken